{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
8.104 visninger | Oprettet:

Kan i anbefale en Chevrolet Cruze??? {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har nu næsten fundet frem til den næste bil, som er en Chevrolet Cruze 2.0 VCDi LS C/C, 163 HK. årgang 2011.

Men kan i anbefale den, samt findes der overhovet nogle bodykit til den, kan den chippes?

Skriv gerne links hvis i kender et godt sted med tilbehør, bodykit, osv...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan i anbefale en Chevrolet Cruze???
  • #1   3. okt 2010 Mht. chipning, så køb dog den motor, som du vil have fra starten. Er du ikke tilfreds med 163 hk., så find en med større motor...

• #2   3. okt 2010 Den rigtige Mike F - Hvorfor dog det, når du kan købe en mindre motor og få samme effekt?

• #3   3. okt 2010 mac der er nok en grund til den ikke har flere hk

• #4   3. okt 2010 Fordi de fleste chipninger er ulovlige og får motoren til at forurene mere. Og oftest lider kobling mv. overlast, når disse dele skal holde til flere hk. og mere moment.

• #5   3. okt 2010 Lytter lige med her.
    Har selv overvejet samme bil skift..

• #6   3. okt 2010 jeg er RIGTIG glad for min, har nu kørt 16.000 km i den, og den har INGEN fejl.

den eneste ulempe jeg ser er at det er noget "billig" plasik der er i døre osv, som nemt bliver ridset. ellers en super bil.

• #7   3. okt 2010 og her er der en masse til den..

http://www.koreanstyling.dk/webshop/index.php?cPath=28_628_935

• #8   3. okt 2010 Klam kinesser bil ...

• #9   3. okt 2010 HUSTLER H

sikke en dejlig voksen kommentar.
    man kan sagtens mærke du virkelig er en der har noget hjerne og ved hva du snakker om.. lækkert at se.

• #10   3. okt 2010 Hej Tonny D

Hvor tit skal den til service? og har hørt man kan tegne en serviceaftale med ex. 100.000 km service, men er det rigtigt, skal først forbi en forhandler en gang her på torsdag.

Hustler H: Fin kommentar, men ville da helst have en bmw, men de er ikke til at tale med for de tager mega overpris for deres kinesser som kommer fra tjekkiet, japan, og kina så det bliver en anden gang.

• #11   3. okt 2010 skal til service ved 15.000 km, og det kostede 1600 kr, og næste gang er 30.000 km, og der skal der laves til. pris omkring de 5.000 kr.

længere frem ved jeg ikke.. men er rigtig glad for vores, har dog hørt man skal passe på med deres læder sæder, har hørt at kvaliteten ikke er alt for god, dog uden jeg selv har erfaring med dette.
    man får virkelig meget bil for pengene.

• #12   3. okt 2010 Jeg har været meget skeptisk overfor Chevrolet.. Af flere årsager sværger jeg normalt til Fransk. (Drop de dumme kommentarer)

Men jeg må indrømme at det virker som om man får rigtig meget for pengene...

Man kan få en ny Cruze til de samme penge som jeg skal gi for en brugt bil i samme klasse af andre mærker..

Og da jeg ikke gider lægge alle min spare penge på en bil. Bare for at få en som kan have plads til hele familien. Synes jeg det her virker som et rigtig godt alternativ til andre biler..

Tonny D.
    Hvordan er køreegenskaberne i bilen? Og får man meget udstyr med standdard eller hvordan?

• #13   3. okt 2010 køre egenskaberne er i top. lækker at køre..

og HUSK nu at Cruze er en bil model helt uden om det gamle deawoo.

¤ 12V el-udtag
    ¤ Alarm
    ¤ Automatisk klimaanlæg
    ¤ Bak sensor
    ¤ Regn sensor
    ¤ Dag/nat spejl m. automatisk nedblænding
    ¤ Boardcomputer: Afstand til brændstofpåfyldning, gennemsnitshastighed, sammenlagt køretid, gennemsnit af brændstofforbrug,
    ¤ kompas, visning af udetemperatur
    ¤ El-drevne sideruder, for & bag
    ¤ Follow me home light
    ¤ Justerbart armlæn mellem forsæder
    ¤ Justerbar iceblue instrumentbelysning
    ¤ Kopholdere, for & bag
    ¤ Kromdetaljer, indvendigt
    ¤ Læder på rat & gearknop
    ¤ Midterarmlæn på bagsædet
    ¤ Multijusterbare forsæder
    ¤ Multijusterbart rat
    ¤ Solbrilleholder
    ¤ Sædevarme, for
    ¤ Splitbagsæde 60/40
    ¤ Varmekanaler til bagsædet
    ¤ 6 højtalere,
    ¤ plads til 6 cd´er
    ¤ Rat betjent
    ¤ AUX-indgang
    ¤ Automatisk justering af lyden, efter støj
    ¤ Indfarvede dørhåndtag
    ¤ Indfarvede kofangere
    ¤ Indfarvede sidespejle
    ¤ Kromdetaljer på frontgrill

og har sikkert glemt noget..;-)

• #14   3. okt 2010 og cruzen er bygget på samme platform som den nye opel astra.

• #15   3. okt 2010 Tonny D

Hvordan er interiør med kvaliteten, bliver er hurtigt ridset, billigt materiale eller har de gjordt det meget bedre end deres kvalitet fra lacetti?

Og hvad med anlægget hvad mærke er det, og lyder det godt?

• #17   3. okt 2010 Hvad måtte du slippe for din ? fra ny. Kan ikke rigtigt se nogle priser på det nogen steder. Kun Demo.
    og så svinger de helt vildt..

Men tak for det.

Det ser ikke dårligt ud. Er rimelig sikker på det bliver næste bil. Bliver dog først i det nye år regner jeg med..

• #18   3. okt 2010 jamen lacetti, er jo fra det gamle deawoo.

kender ikke kvaliteten på dem, med er tilfreds med interiør, dog ærgerligt at det er nemt at ridse ved ind og udstigninger..

• #19   3. okt 2010 jamen prisen er 229.995 kr,
    der til kommer metal lak, måtter, undervogns behandling, stenklapper, bagerums bakke, fartpillot, indstigningslister med lys og logo, og så 3.700 i levering.
    så vi ender i omkring 260.000 kr.

• #20   3. okt 2010 Og så for man oveni købet en 3 års forsikring for kun 11.900 kr.

• #21   3. okt 2010 jeps det købte vi også.. smiley

• #22   3. okt 2010 Tonny D:

Hvad ligger sådan en så i finasering hvis i altså har det, ca. 50.000 i udbetaling, og 2.500 om mdr. og har de fast rente eller viabel rente?

Jeg er næsten solgt - skal bare ud og prøve den her i næste uge.

• #23   3. okt 2010 Tonny D:

Hvad koster den egentlig i motorafgift nu når den køre over 18 km på literen=

• #24   3. okt 2010 Har en ven der har købt en spark. Han snakker kun dårligt om den, den har været på værksted 2 gange inden for 2 måneder.
    Har hørt at enten bliver det en dreng eller pige man får, der er simpelthen for stor forskel på bilerne. Ville aldrig købe så noget billigt noget. Der er jo en grund til den er billig.
    Men den kan da sikkert være fin nok som a til b bil, hvis det er det eneste man søger.

• #25   3. okt 2010 Nicklas L:

Nu kan du jo ikke sammenligne en bil til 85.000 med en til 275.000, den har fået gode anmeldelser, er bygget op på en opel...

Købte dog selv en chevolet lacetti i 2007, og der var også en del problemmer med vintiler, ledningsnet, men der var den også lige kommet frem. Men til gengæld fik jeg en chevrolet capital frit i 2 mdr. uden beregning og med 1500 kr. diesel med, og da vintilerne røg fik jeg en gratis lånebil i en uge med benzin.

• #26   4. okt 2010 Jeg ville nok sige den minder mere om en Opel insignia inden i. men ellers så er det vel bare en billigbil, lavet i Korea med dele fra europæiske biler. Den lyder som en dåse sardiner nåer man lukker dørene, men er sikkert ok til prisen.

Det eneste negative jeg lige kan komme med nu er at instrumentbordet er hård plast coatet med noget gummihalløj der nemt bliver skrammet, og plasten under coatningen har en anden farve. Så den er rimeligt sart for skrammer.

• #27   4. okt 2010 Hustler H: Den klamme kineserbil er mere sikker end en tilsvarende BMW...

Cruze er bygget på platform af den Astra der lige er lanceret.
    I 2011 kommer der en ny Aveo, der bygges på platform af næste Opel Corsa, og den kommende Chrevrolet Orlando bliver bygget på kommende Zafira platform.
    Så kvalitet og udvikling fejler intet.

Har selv en nubira fra 2005. Efter 120.000km har der intet været.

• Henrik B
    Henrik B Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 116
    #28   4. okt 2010 Har selv en 2,0 LT med 150 hk diesel. Har nu snart rundet 30.000 km i den uden de store problemer. Dog har jeg fået skiftet et læderrat da det "smuldrede" i overfladen og så er der en bolt som er knækket i udstødningen - sandsynligvis fordi den er overspændt fra fabrikken.

Ellers ikke nogen problemer. Økonomisk skal du regne med 16-17 km/l - ved ikke om den opdaterede motor bliver bedre, men jeg får ikke min til at køre meget længere.

Designmæssigt synes jeg det er en superflot bil, og med et sænkningssæt og et sæt 18" fælge ser den altså rimeligt skarp ud.

Køreegenskaberne er overraskende gode - på små veje æder den altså sving bedre end nogen anden bil jeg har kørt i - og har altså haft en del.

Interiøret er måske ikke noget at skrive hjem om, men så er det altså heller ikke dårligere. Jeg har ikke nogen ridser eller skrammer i plasticen selv med 30.000 km på klokken, så det er heller ikke værre end det.

Jeg er således ganske godt tilfreds med min bil men har dog sat den til salg da jeg gerne vil have en stationcar. Omvendt er det ikke nogen stor katastrofe hvis jeg ikke får den solgt for den kører rigtigt godt. Folks forudintagede holdninger - som jeg iøvrigt også selv har haft - holder ikke rigtigt. Jeg ville heller ikke løbe langt efter en af de ældre modeller - men der er altås sket en hel del siden Lacetti og Nubira. Du får rigtigt meget bil for pengene.

• #29   4. okt 2010 Hej Alle,

Nu skal der så bare vælges hvilken farve den skal have, men skal man vælge sliver, koks grå eller hvid???

Og har overvejet at smide et par 18" OZ Sardegna Grafit på. Og evt. dette bodykit hvis jeg kan finde en forhandler her hjemme som sælger dette: http://www.superichmotors.com/front/php/product.php?product_no=2763&main_cate_no=138&display_group=1

• #30   4. okt 2010 vil bare sige at den farve vi har valgt er rigtig nem at holde "ren"

er rigtig glad for vores farve valg..

• #31   11. okt 2010 Når så var jeg ude og prøve køre en Cruze her i weekenden - godt nok kun en 1.8 - 125 hk - benzin, men den rykke egentlig fint nok - men er nu glad for at skal ind og bestilt en 2.0 - 163 hk - diesel

Er der nogle specielt udstyr man skal bestile med?

• #32   12. okt 2010 kender ikke den 163 HK model, hva går den på litteren?

men vi købte stenklapper, og en fartpilot aftageligt træk, og fik fjernet emblemer på bagklappen..

• #33   12. okt 2010 Dørpaneler med lys. Skal ikke bruges til andet end de bare er cool :o)

Kommentér på:
Kan i anbefale en Chevrolet Cruze???

Annonce