{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
765 visninger | Oprettet:

Hva kan jeg gøre? {{forumTopicSubject}}

Byttede min bil væk til en anden, og det har så vist sig at ham jeg byttede med ikke har haft omreg bilen til hans navn og at tidliger ejer har tvangsafmeldt bilen, og den har været med i en ulykke i kbh, og bilen havde nogle fejl som ejer ikke havde fortalt om, og har han ikke fortalt mig noget om, nogle af tingene.. hva kan jeg gøre her?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hva kan jeg gøre?
  • #1   4. okt 2010 Har du slutseddel?

• #2   4. okt 2010 Ja vi lavede en der hvor vi handlede.

• #3   4. okt 2010 jamen hvis du har en slutseddel så er det jo are at kører til politiet

• #4   4. okt 2010 Morten E
    Måske det er noget han har fundet ud af da han skulle omregister den.

• #5   4. okt 2010 Morten e: jeg har den bil i nu som er tvangsafmeldt, han fik min bil som har stået i mit navn det sidste års tid...

Rasmus, hva kan politiet gøre ved det?

• #6   4. okt 2010 Står jo
    og det har så vist sig at ham jeg byttede med ikke har haft omreg bilen til hans navn og at tidliger ejer har tvangsafmeldt bilen,

• #7   4. okt 2010 Hvis du er kørt galt i bilen der ikke er omregistreret og den er tvangsafmeldt, så er der jo ikke plader på længere..

Men i princippet kan du ikke få en skid til bilen du har hvis den har været tvangsafmeldt i længere tid og hvis du så har været ude for en ulykke med bilen, så får du intet, det er kun hvis der stadig er plader på bilen at modparten kan få dækket sine skader hvis du har skylden....

Måske jeg konkluderer noget forkert ud fra din tekst,,, men den er heller ikke ligefrem gennemskuelig....

• #8   4. okt 2010 Men hvorfor har du ikke lige selv omregistreret bilen.....?

Men så længe der er plader på en bil så er der stadig ansvarsforsikring på den,,, uanset utallige historier her på BG...... Men kun ansvar...

• #9   4. okt 2010 Heidi m: undskyld hvis jeg ikke er god nok til og formulere mig så du kan forstå det, men hvis du også læser hv de andre har skrevet og hva jeg også har skrevet kan du se det er den tidligere ejer der har lavet ulykke og ikke omreg bilen, og mig der er blevet taget røven på!!

• #10   4. okt 2010 Du har ladet ham tage røven på dig... men hvis det er inden for de 3 uger, så er der jo ingen problemer, så skal din egen frsikring dække, derefter skal DU jo tvangsafmelde bilen ved skat.....
    Men efter de 3 uger og din tvangsafmelding går det ikke ud over dit præmietrin længere...

Men ærgeligt at du ikke selv omregistrede bilen , de var nok det mest smarte at i hverisær omregistrede den bil i selv havde som i byttede væk,,,

Men bagklogskab kan du jo ikke bruge til en skid.....

Kommentér på:
Hva kan jeg gøre?

Annonce