{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
322 visninger | Oprettet:

Vurdeing af bil: Vectra B {{forumTopicSubject}}

Hvad ville i skyde på at en Opel Vectra B fra 96, gået 170.xxx km er værd?

Der er mange nye dele som f.eks støddæmper, alle fjedre, bremserør, dæk, bøsninger.

Der er lige lavet al rust i skærmkanter, døre, sider osv samt at det er malet, INGEN rust i bunden.

Bilen er helt nysynet.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vurdeing af bil: Vectra B
  • #1   11. okt 2010 sidder der en lille abe på cykel i motorrummet eller?

• #2   11. okt 2010 nok max 20

• #3   11. okt 2010 Nej det er han ikke, men om det er en 1.6 GL eller en 2.5 CDX har en lille smule at sige................

• #4   11. okt 2010 Nej, men det er dit spørgsmål. Det er lidt svært at give en vurdering, når man ikke ved hvilken motor der sidder deri. F.eks. er 2.0'eren dyrere i vægtafgift smiley

• #5   11. okt 2010 Ja det ville nok hjælpe hvis vi vidste hvad kværn og udstyrs model det var..

• #6   11. okt 2010 Sorry glemte jeg at nævne.. det er en 1.8 ECOTEC, tror jeg den hedder

• #7   11. okt 2010 Og tror vi det er en udstyrsmodel med noget aircon, sædevarme, TC også?

So far, og hvis den er pæn og nysynet vil jeg sige 20k.

• #8   11. okt 2010 Der er ikke aircon, sædevarme eller TC nej.

Hvis nogen skulle være interesseret er den muligvis til salg. Befinder sig i Ballerup

• #9   11. okt 2010 Lasse: omkring 20k nysynet vil jeg sige. Pas iøvrigt på den fine grænse der er mellem at spørge til råds, og at annoncere i forum.

2.5 Annoncer og reklame i Forum
    Det er ikke tilladt at annoncerer i forumet; her henvises til marked. Ligeledes er reklamer for markedsannoncer ikke tilladt i forumet.

Forumindlæg hvori der prøves at sælges ulovlige varer, så som ulovligt fyrværkeri, hælervarer og lign. vil blive slettet uden varsel og brugeren politianmeldt.

Det er heller ikke tilladt at reklamere for f.eks. hjemmesider i forumet på BilGalleri.dk. Skriv derfor altid under med dit navn og ikke din hjemmeside adresse, da det kan opfattes som reklame eller spam.

Det opfattes ligeledes som reklame såfremt man indsætter links eller henviser til andre sider, hvor brugeren selv tjener noget – det være sig direkte eller indirekte. Her kan der være tale om rigtige penge, tjenester, virtuelle kreditter eller noget andet.

I ovenstående tilfælde forbeholder BilGalleri.dk sig retten til at slette indlæg. Ved gentagne overtrædelser, vil din brugerkonto blive frosset og i tilfælde af grove overtrædelser vil din brugerkonto blive lukket.

• #10   11. okt 2010 Det var ikke for at annoncere, overhoved, blot for at få en pris. Men jeg synes ikke det er at annoncere når jeg blot nævner at den evt kunne være til salg. Det siger en vurdering vel egentlig også smiley

Jeg havde regnet med ca. 25 ja, maks.. Den er i kanon flot stand.

Kommentér på:
Vurdeing af bil: Vectra B

Annonce