{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift lås på hoveddør 1.000 kr.
  • Montering af bordplade i køkken 1.300 kr.
  • Skifte blæser i ovn 900 kr.
  • Samling af tre IKEA-skabe 1.500 kr.
  • Bil rengøring 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Batteri fra harald-nyborg.
  • #1   13. okt 2010 udmærket batteri prisen taget i betragtning...:)

• #2   13. okt 2010 De plejer at være fine nok. Kæresten fik et på hendes bil akut og der var ingen problemer..

• #3   13. okt 2010 Polo'en fik et sidste vinter - omkring december... Ingen problemer endnu - og halv pris af fx Varta... Så i teorien kan du købe dobbelt så mange smiley

• #4   13. okt 2010 Tjek evt. Jem&Fix - om de har tilbud... Det er samme ejer som H-N, og batterierne er ens... De hedder bare noget andet

• #5   13. okt 2010 ganske få problemer med dem vil jeg sige. og de er 80% opladet når kunden får dem.

• #6   13. okt 2010 Vil sige det samme som mikkel, hvis du ikke har en masse el-udstyr ved siden af som det skal trække så fungere det sikkert godt nok smiley

• Johan S
    Johan S Tilmeldt:
    dec 2014

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
    #7   11. feb 2016 Ved godt der er et gammelt indlæg, men har lige skiftet mit HN batteri idag, som jeg købte nyt for mindre end en måned siden. Målte på det inden jeg satte det i, hvor det stod fint. Over den sidste uges tid har bilen så måttet hoste sig i gang. Her til morgen var det helt galt, fik den først i gang efter 2 forsøg. Havde et ærinde efter 40 kms kørsel. Der ville den ikke starte igen. Tænkte det måtte være generatoren, men da mekanikeren målte på det, kunne det ikke levere noget - og kom op med meddelelsen 'udskift omgående'. Han sagde han havde været ude for det flere gange: at helt nye batterier ikke kunne lades op. Jeg går ud fra lortet er faldet sammen. De får det ihvertfald tilbage imorgen.

Kommentér på:
Batteri fra harald-nyborg.

Annonce