Blæser modstand E36 {{forumTopicSubject}}
hey hey
som skrevet tidligere har jeg problemmer med min kabine blæser på min bimmer....
Jeg kan simpelthen ikke få skidtet til at fungere.
Jeg hr skildt det hele ad nu, og jeg kan måle spændings forskel nede ved for modstanden (Pindsvinet)
Altså forskel når jeg skrure op og ned på panelet for blæser hastighed.
MEN når jeg måler på den anden side af for-modstanden måler jeg bar en fast høj spænding, i minj hverden burde motoren jo så bare køre med fuld knald. men den køre slet ikke hehe
jeg har så skildt det ad oppe ved motoren og der kan jeg også måle spænding, faktisk på alt hvad jeg måler på ledninger og selve motoren også, men de tkan da ikke være normalt at der skal være plus i det hele...
jeg kunne self. skifte det hele men sys alligevel det er en sjat penge hvis jeg skal have det hele købt hjem til den..
for-modstand
modstand
kabine blæser
Håber mit indlæg var til at forstå bar en smugle af, tror jeg har set mig blind på problemmet og kan ikk lige komme videre, Så kloge ord eller idere ja oven i købet lidt asistangse blir modtage med kys mund og åbne arme
God dag til alle
Dannie
jun 2004
Følger: 80 Følgere: 75 Biler: 13 Emner: 357 Svar: 2.233
jul 2003
Følger: 33 Følgere: 32 Biler: 7 Emner: 79 Svar: 258
Det sku ved at være nogle år siden jeg arbejde som mekker, el delen ryger tilsyneladende først i glemme bogen
jul 2003
Følger: 33 Følgere: 32 Biler: 7 Emner: 79 Svar: 258
Blæser modstand E36