{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.005 visninger | Oprettet:

VB Banker ved opbremsning {{forumTopicSubject}}

Min VB banker en smule ved opbremsning. Det ryster ikke rigitg i rattet som man kunne forestille sig det ville hvis bremseskiven var skæv, men det dunker en hel del.
Ved normal bykørsel ligger man ikke rigtig mærke til det, men ruller man den op på en 100 km/t og bremser er det meget tydeligt.

Har den seneste tid lagt mærke til at min ABS lampe lyser jævnligt, men det er total tilfældigt. Nogle gange lyser den og andre gange gør den ikke. Kan det være den?

Det hjul der banker har op til jeg købte bilen haft en defekt styrekugle i højre side. Skal ikke kunne sige hvor længe den har kørt med det, men længe nok til at fordæk var slidt total skæve. Er det måske kuglelejet?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  VB Banker ved opbremsning
  • #1   15. okt 2010 kan du kke høre om det er abs der slår til når den gør det??
    passer det ikke med at når du kommer op på ca 80/100km så lyser den
    hvis det er sådan det er, er det din abs krænse der er flækket

• #2   15. okt 2010 Hmm.. Det må jeg lige prøve at ligge mærke til. Jeg syntes at have lagt mærke til at hvis den ikke slukker inden fo rde først 5 min. efter jeg er begyndt at køre så lyser den konstant, men det kan ske jeg tager fejl.

Syntes ikke jeg kan høre den slå til eller fra.

• #3   15. okt 2010 prøv at åbn vindue, det vil give en knore lyd
    ja når den først er begyndt at lyse holder den ikke op før, tænding er slået fra og til igen. køre bremse pedalen op og ned når den gør det??
    der kan også være en revne i din bremse skive, men så kan man høre at det lige som om at den siger det hver gang hjulet tager en omgang duk duk duk duk duk duk duk!

Kommentér på:
VB Banker ved opbremsning

Annonce