{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.066 visninger | Oprettet:

bilbasen.dk {{forumTopicSubject}}

Er det kun mig eller bilbasens priser gået helt over gevind?

89 kr for 14 dages annoncering.. Efter 14 dage fornyr annoncen sig selv, og det koster påny 89kr? Minder det ikke lidt om at folk bare skal glemme annoncen og så punge ud?? Før kostede 4 uger 79 og 8 uger 99!
Jeg syntes ihvertfald det er ALT for dyrt, og jeg håber der er nogen der tager kampen op og kommer med et alternativ.

Faktisk er der noget der hedder 123auto.dk, den er faktisk bedre end bilbasen, men hvor mange kender til den?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bilbasen.dk
  • Zukkerdulle
    Zukkerdulle Tilmeldt:
    okt 2007

Følgere: 136 Biler: 3 Svar: 110
    #1   16. okt 2010 jeg gider sku ikk betale for det.. sys det lige dyrt nok..

• #2   16. okt 2010 Mener at det er fordi den automatisk vælger hvilken annonce du skal have. Den skal du klikke fra, så er prisen som du nævner smiley oprettede for 1 mdr siden og der var det samme pris for 4uger som altid uden at fornyes smiley

• #3   16. okt 2010 Den 123auto.dk den satte jeg en annonce ind på og på en måned var der kun 20 klik inde på annoncen, så der er desværre ikke særlig mange der bruger den side smiley
    men den virker god smiley

• #4   16. okt 2010 synes godt nok også det er helt ude i hampen..

• #5   16. okt 2010 Besi p - sådan var det rigtigt nok før de ændrede betingelserne, uanset om du vælger automatisk fornyelse eller ej koster 14 dage 89 kr. Det er en pristigning på over 100% hvis man regner ud pr dag.

• #6   16. okt 2010 Det er da billigt nok for at sælge en bil på det største og mest sete bilmarked i DK.

• #7   16. okt 2010 GULOGGRATIS.DK

Gratis smiley

• #8   16. okt 2010 fuldstændig enig, det blevet dyrt, og skulle ikke undre mig der flere prisstigninger i vente.

• #9   16. okt 2010 De største sider i danmark er klart dba.dk og bilbasen.dk.

Men man kan godt finde biler på guloggratis.dk og her på bilgalleri's marked som ikke er til salg nogen af stederne. Nok pga. annonceringen koster penge smiley

• Thomas T
    Thomas T Tilmeldt:
    dec 2007

Følger: 1 Svar: 1
    #10   18. okt 2010 Jo priserne er steget – men jeg forstår ikke, at man brokker sig over at skulle betale kr. 89,- for at sælge en bil der måske koster over kr. 300.000,- Prøv lige at få de realistiske briller på!

Desuden har jeg prøvet både 123auto.dk og Gul & Gratis – ingen af dem kommer bare i nærheden af den respons man får via BilBasen. BilBasen virker!

Har man en service der virker, så skal man naturligvis tage penge for det – forestil jer i selv havde fået et site op at køre på nette – ville i så ikke også tage penge for en velfungerende service?

Skal jeg sælge eller køber bil, så vælger jeg helt sikkert BilBasen – også selvom deres priser stiger endnu mere. Det er uden sammenligning det bedste sted i DK at sælge og købe bil.

Med alt det klynkeri over priser? Bor i hjemme ved jeres mor og får lommepenge drenge? Hved er kr. 89???? Man kan vel ikke kalde det en formue smiley

• #11   18. okt 2010 Thomas T - Det er ikke noget problem for nogen at betale 89,- men det er bare latterligt det er stegen så meget :S om din bil koster 300.000,- eller 20.000,- er lige godt. smiley

89,- er = 8900 øre,- smiley

• #12   25. okt 2010 de mister i hverfald mange af de folk der vil af med deres billige biler op til 8 - 10.000kr. 89 kr, det er vel og mærke kun for 14 dage, og det er altså ikke tit den er solgt så hurtigt.. Annoncen genfornyer også sig selv og trækker automatisk pengene, det lugter lidt af en pengemaskine!..

Det er altså også en prisstigning på næsten 100%!

Kommentér på:
bilbasen.dk

Annonce