{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Civic vti 97- pålidelig?
  • #1   21. okt 2010 Det er en Honda - Self. køre den hver dag.

• #3   21. okt 2010 Jeg har en godt nok fra 96 og i 4 dørs men bilerne er jo stort set ens.
    har haft min i små 3 år snart og den har startet og kørt HVER DAG uden nogen problemer. Har selvfølgelig lavet almindeligt service på den, men det skal man jo med alle biler.. Det er den mest pålidelige bil jeg til dato har haft.
    Af fordele vil jeg sige:
    du får en 1,6 med 160 hk der køre som 2 biler: en man kan køre nogenlunde øko i hvis man køre pænt og den anden når man ryger over 5500 omdr så får man sig en helt anden bil. og lyden bliver man aldrig træt af..

ulemper kan jeg kun finde 1 STOR som skinner igennem på alle hondaer fra 90´erne skærmkanter bag. Det er en sygdom på dem alle men er det lavet på den syntes jeg ikke der er nogle ulemper ved den..

• #4   21. okt 2010 De er nu til at slå ihjel, men bliver de passet og plejet godt og ikke har for mange koldstarter på samvittigheden, så er det formidable biler.

• #5   21. okt 2010 Martin S

alt kan jo slås ihjel hvis man hvis man går efter det.
    men som du siger hvis man bare undgår koldstarter og overholder service så er man sku rigtigt mange gode km i en vti..

• #6   21. okt 2010 Man går ikke efter at slå den ihjel, slet ikke hvis man lige har skudt penge i lortet. Men at sige de ikke kan slås ihjel er forkert - for det kan de smiley Spørg selv Martin L, ham i EK'eren med guldfælgene smiley

• #7   21. okt 2010 ja ved godt hans brækkede sig..
    den havde også kørt nogle km. og vil vædde med den har fået rigeligt at leve det korte stykke tid han havde den inden den døde..
    Så ham nogle gange køre rundt her i byen og det var aldrig pænt man så den trille.
    Så igen det altid hvordan bilen er blevet passet og kørt smiley

• #8   21. okt 2010 Honda holder 110%

Du kan ikke smadre den motor!!

• #9   21. okt 2010 Han smed så en god gang penge i den og nu står den stille igen, krumtappen er låst. Men nej, han har en tung højrefod. Men han kørte ikke med formålet at slå den ihjel, det var der jeg ville hen. Så de er ikke udødelige. Lige såvel som man siger at en Toyota ikke er til at tage livet af. Ååhhh jo, det har jeg så gjort smiley

• #10   21. okt 2010 da sådan en vti jo basere vtec på olietryk er det ALTID vigitgt at bilen bliver kørt ordenlig driftvarm inden man begynder at ligge og skyde til den.. og nej den er ikke varm når vandtempraturen står som den skal..
    Køre selv med en olietemp måler i min bil og der gør +15 km før sådan en er ved at værre ordenlig varm.
    Det glemmer mange og så får den bare gas når vandtempraturen står som den skal..

• #11   21. okt 2010 Vand og olie opnår ikke driftstemp. på samme tid, det er jeg udemærket klar over. Men igen, som jeg skrev tidligere, hvis de ikke har for mange koldstarter på samvittigheden og ellers er blevet passet godt, så kan de holde længe, de motore smiley

• #12   21. okt 2010 Martin S

Men der er jo en grund til at krumtappen låste sig??
    Den gør det jo ikke bare af sig selv...

Nu kender jeg ikke historien på hvordan han ente med den Ek stod stille.
    Så jeg skal heller ikke side her og sige det er hans skyld den nu står stille.
    Men der er jo altid en grund til at tinegne sker som de gør..

• #13   21. okt 2010 Martin S

min point var bare at mange tror den er klar og 100% driftvarm når vand tempreturen står som den skal..

• #14   21. okt 2010 Jojo, der er der da. Nogen gange holder tingene bare ikke, simple as that. Andre gange er det selvforskyldt. Men det ændre ikke på at motoren ikke holder hvad end det er den ene eller den andens skyld smiley

• #15   21. okt 2010 Martin S

men vi er 100% enig om alt kan slås ihjel hvis man vil.
    og hvis man ellers passer sin bil med service osv så holder de fleste motore rigitgt længe..

• #16   21. okt 2010 Vi er enige, hr smiley

• #17   21. okt 2010 Nu døde martins ek af en selvforskyldt fejl med en klud og sådan husk det...

• #18   21. okt 2010 Har også haft en enkelt honda dog ikke en VTI og det var i mine yngre dage hvor bilen bare skulle have klø. Jeg var SLET ikke go ved den heller ikk når den var kold. Den holdte til det. Men begyndte som så mange andre også ville ha gjort at bruge olie med den behandling.
    Men i mine øjne er Honda også en super stærk bil og en bil der er til at regne med.
    Jeg køber GLADELIGT en Honda igen. Når Toyota'en nu engang dør smiley

• #19   21. okt 2010 martin V

tænkte godt den ikke bare døde sådan ud af det blå smiley

• #20   21. okt 2010 Kluden var ikke direkte skyld i det, men kan have haft stor indflydelse.

• #22   21. okt 2010 kenned nu kan jeg se du har en til salg...
    Du kan da lige sende mig en pb med lidt info:)

Kommentér på:
Civic vti 97- pålidelig?

Annonce