{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
893 visninger | Oprettet:

mazda 323f v6 gt {{forumTopicSubject}}

hej

Er der nogen der har forstand på sådan en mazda har lidt problemer med kølesystemet i den
vandet i beholderen koger over når bilen holder stille
har skiftet køler termostat blæse føler men det stadig samme problem. hvis bilen holder i tomgang bliver bilen ik varm eller koger over
det er kun når jeg køre i den.
olien er fin ingen vand i udstødning og der kommer varm ud i kabinen
er det vandpumben???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mazda 323f v6 gt
  • #1   25. okt 2010 vanpumpen kan du se virker hvis dencirkulere i køle systemet men jeg tvivler på det er den hvis den "koger" over uanset hvor varm den er så tror jeg nærmere problemet ligger i en defekt topakning eller et revnet topstykke så den pumper kompression'en over i vandet og det er det som er skyld i den vil "koge" over da vandet bliver trykket oven ud

• #2   25. okt 2010 oka men jeg kan lad bilen stå i tomgang i 45 min uden at den bliver varm eller koger over og der er intet tegen på defekt toppakning eller topstykke for motoren går som den skal og olie og vand er også normalt???

• #3   25. okt 2010 termostat?

• #4   25. okt 2010 har skiftet termostat køler blæser føler.
    i starten knne jeg køre ti min i bilen så blev den varm efter jeg har skiftet de ting kan jeg køre i den i 30 eller 45 min føre den bliver varm
    der er normal varm i kabinen ingen olie i vandt eller vand i olien udstødning er tørre og lader jeg bilen stå i tomgang i en halv time bliver bilen heller ik varm og vandt i beholderen bobler ik hvad fanden kan det være???

Kommentér på:
mazda 323f v6 gt

Annonce