{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rust beskyttelse??
  • #1   26. okt 2010 freaking fucking ligemeget...

• #2   26. okt 2010 helt lige meget,så længe arbejdet bliver udført ordentlig

• #3   26. okt 2010 Jeg ville fravælge pava da de ikke vasker undervognen inden behandling, men blot blæser bunden ren.

Af de 2 sidste ville jeg vælge Dinitrol da det er voksbaseret. Desuden er det slet ikke så sort, klistret og træls hvis man skal have lavet noget ved sin bil efterfølgende, og har ikke den samme tendens til at falde af i store flager.

• #4   26. okt 2010 Jeg kan bedst li dinitrol da det ikke er helt så tykt i det.. Men afhænger fuldstændgt af hvem der sprøjter og hvor godt de gør forarbejdet med afrensning...

• #5   26. okt 2010 Få et firma med god erfaring til at undervognsbehandle, måske et du er blevet anbefalet af flere folk, som har været tilfredse. Helt klart som Jt ! - så længe arbejdet bliver udført ordentlig. Har selv brugt den samme suvo-mand, på de sidste tre biler...

• #6   26. okt 2010 jesper,og netop det er godt,da man undgår vand i alle samlinger/punktsvejsninger,

• #7   26. okt 2010 JT! - hvis det er et ordenligt sted man får det udført så vil de også sørge for at bilen er 100% tør inden bilen bliver undervogns behandlet. Og så kan det være lige meget om den bliver vasket eller blæst ren.

• #8   26. okt 2010 problemet er bare nogle steder,at de ikke får lov at tørre ordentlig,da der skal en masse biler igennem systemet

• Martin
    Martin Hjælpe-administrator

Følgere: 17 Biler: 21 Svar: 1.062
    #10   26. okt 2010 Min polo blev dinitrol behandlet for 2 år siden.. Da jeg tjekkede bunden inden jeg solgt den, var der kommet rusthuller i 3 propper.. Og ja, undervognen var rustfri inden den blev behandlet... Så det er ikke et firma jeg vælger igen.

• #11   26. okt 2010 Jt ! - Ja det vil jeg godt tro, der hvor jeg arbejder bliver de vasket om formiddagen og står så og tørre til næste formiddag i en opvarmet hal Og inden de kommer ind i sprøjtekabinen kommer de til at stå over en varmeblæser i ca 15 min

Jeg ville helt klart vælge en sort behandling for de holder bedst...

Kommentér på:
Rust beskyttelse??

Annonce