{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bedste dæk?
  • #1   27. okt 2010 Det der er vigtigt er grebbet og at de ikke støjer

  • #2   27. okt 2010 okay, jamen nogle links kunne være lækkert.

  • #3   27. okt 2010 hvad med mærker som michiling, toyo, good year?

  • #4   27. okt 2010 smut ind på http://www.daekonline.dk og ta et kig men nogle gode mærker som du kender til og ikk alt sådan noget billig lort

  • #5   27. okt 2010 Når det skal gå hurtigt vil jeg til enhver tid anbefale Yokohama s-drive eller Bridgestone potenza. Sommerdæk vel og mærke.

    Har Potenza på min Cupra nu, men når de skal skiftes bliver det til Yokohama s-drive. Helt kanon dæk til en overkommelig pris.

    Vil ikke anbefale Continentel SportContact 3. Det har jeg virkelig dårlige erfaringer med!


  • #6   27. okt 2010 Nu er det jo forskelligt efter bilens vægt, dækkets størrelse og i sidste ende også hvem man er - Specielt når det kommer til vinterdæk.
    Jeg kender ikke mange som har prøvet mange forskellige dæk på den samme bil under samme forhold.

    Jeg er selv yderst tilfreds med mine Ultragrip 7+ som vinterdæk, sommerdæk har jeg generelt god erfaring med Continental mht. Larm og slidstyrke.


  • #7   27. okt 2010 Olsen-->
    Den test så jeg også, men så søgte jeg på nettet og de tests viser det KOMPLET modsatte! Jeg giver ikke meget for FDM..

    Jeg købte ihvertfald Yokohama w.drive. og er godt tilfreds indtil videre. (nu har vi jo ik haft nogen vinter endnu)

    Mht. til det at købe dæk i Sverige/Norge/Finland. Tænk jeg lige om! De er betydeligt blødere i gummiet pga. deres klima er markant anderledes om vinteren end vores i DK. Hvor ofte kører vi på snedækkede veje? Har kørt på sådan et par dæk der nok havde været suveræne i sne, men var livsfarlige over .5 grader pga. den bløde gummiblanding.


  • #8   27. okt 2010 Bedste vinterdæk: Michelin Alpin A4
    Bedste sommerdæk: Continental ContiSportContact 5P eller Pirelli Cinturato P7 alt efter størrelse.

    Fælles for alle 3 er at det er nyudviklede dæk. Udviklingen i dæk går som så meget andet rimelig hurtigt, så 4-5 år gamle modeller har tit svært ved at matche de nye.


  • #9   27. okt 2010 Har kigget lidt på disse til sommer

    PIRELLI PZERO CORSA DIREZIONALE


  • #10   27. okt 2010 Jeg kører nu:
    Continental ContiSportContact 3 til sommerbrug
    Michelin Alpin A4 til vinterbrug

    Jeg havde tidligere Continental ContiWintherContact TS810 dem var jeg rigtig godt tilfreds med, men jeg kunne ikke få dem eller nyere modeller i den rigtige størrelse til min nuværende bil.
    Michelin er jeg indtil videre også fint tilfreds med, knap så støjsvage som Continental, men ellers meget gode.

    Jeg har også kørt Bridgestone, Fulda, Kleber, Yokohama V-mønster (mage til larm har jeg aldrig før kørt med), og andre dækmærker.
    Fulda er gode generelt, ikke de bedste i regn, og bliver hurtigt slidt.
    Kleber (made by Michelin), deres vinterdæk er gode, men ikke så gode som rigtige Michelin eller Continental, især hvis man kører meget.
    Bridgestone, kører udemærket, men ikke så gode som de først-nævnte.


  • #11   27. okt 2010 Contidæk er ifølge mine erfaringer slet ikke egnet til at køre langt på. Jeg kørte 15.000 da de første buler kom i begge bagdæk.:

    Mine S-drive Yokohama har jeg kørt 30.000 på, og der er MASSER af mønster endnu, og de står snorlige..


  • #12   27. okt 2010 Kasper O >> Jeg kørte 85.000 km fordelt på to sæt Conti-dæk, de fejlede intet da jeg solgte bilen, de foreste dæk på sommerhjulene var nedslidt, de resterende havde 1-2 sæsonner tilbage.

Kommentér på:
Bedste dæk?

Annonce