{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mistet kørekort!
  • #1   4. dec 2005 Hov, sku måske lige sige at jeg har tabt det! ikke fået det snuppet smiley

• #2   4. dec 2005 tag på politi station og få lavet et midlertidigt kørekort og få lavet et nyt

• #3   4. dec 2005 haha:D først lyder det som om du har fået taget det.. hehe

godt du lige kunne rette dig selv:)

tror bare du kan gå ned på politistationen og bestille et nyt, du skal nok betale for det.

• #4   4. dec 2005 Ring til din politigård, og snak med dem, evt motorkontoret..

Så skal de nok guide dig videre !

• #5   4. dec 2005 Mener det koster 300 kr. men ring til kørekortkontoret de kan helt sikkert hælpe dig med det her...

• #6   4. dec 2005 Haha, lol... 4 svar indenfor 1 minut smiley

• #7   4. dec 2005 mener at det koster 700kr for at få et nyt (vis du kun har tabt det) men det vil nok være en go ide at spørge politiet hvad du skal gøre.

men surt ellers

• #8   4. dec 2005 ej jeg var alt for langsom

• #9   4. dec 2005 Står ikke noget om prisen for mistet kort, men på hjemmesiden står der:

re med bopæl i udlandet kan ikke mere få udstedt dansk duplikatkørekort eller kørekort i anledning af tab eller fornyelse, iflg. Justitsministeriets bekendtgørelse nr. 801 af 22 september 2003. Ansøgere skal kontakte den nederlandske bopælskommune for udstedelse af nederlandsk kørekort.

Ved bortkommet kørekort vil bopælskommunen ofte anmode om dokumentation for, at ansøgeren har haft et kørekort udstedt i Danmark. Ansøgeren kan skriftligt (fax eller post) bestille denne hos Københavns Politi, Kørekortkontoret. Der gøres opmærksom på, at dokumentationen rutinemæssigt udfærdiges på dansk, med mindre man specielt anmoder om, at den udskrives på et af hovedsprogene.

Københavns Politi, Færdsel og Trafik
    Kørekortkontoret
    Gammel Køge Landevej 1
    2500 Valby
    Tlf.: +45 33 14 14 48
    Fax: +45 33 43 00 93

Anmodningen, som skal være underskrevet, skal vedlægges følgende dokumenter
    Kopi af pas

* politianmeldelse
    * redegørelse for tabet
    * kopi af pas

Politiet i Danmark har i denne forbindelse anmodet om, at personer, som søger duplikatkørekort hos de lokale myndigheder, yderligere henvender sig på ambassaden for at udfylde og underskrive en erklæring vedrørende det mistede kørekort, således at tabet af kørekortet bliver registreret i Det centrale Kørekortregister.

Det bemærkes, at man efter de nederlandske regler ikke må køre med et kørekort, som er ældre end 10 år, der henvises til

• #10   4. dec 2005 Det første ord skulle være Danskere, i stedet for re

• #12   4. dec 2005 Takker for svarene... Lader til jeg lige må tag mig en lille snak med policen...

• #13   4. dec 2005 hold hold.. sidste lørdag gjorde jeg det samme.. og har bestilt et nyt.. det koster 260kr, husk pas eller dåbsattest og et billede.. så får du et midlertidigt, og i løbet af 3-4 uger sender de det nye med posten

• #14   4. dec 2005 Att. Karbu S
    ok.. Tog du bare ind på den lokale politi gård og snakkede med dem?

• #15   4. dec 2005 HUSK at melde dit gamle pap bortkommet! MEEEGET vigtigt!!!

Du får, som karbu sdkriver, et midlertidigt et (du ved, sådan et som du fik da du bestod køreprøven...) og så er det ellers bare at vente

Kommentér på:
Mistet kørekort!

Annonce