{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Reg afgift på de her biler
  • #1   3. nov 2010 er der ikke 1 sted på skats hjemmeside hvor man kan se tidligere vurderet biler som folk har betalt afgift af??? siddet nemligt lidt med samme problem med min golf 3 cabriolet

• #2   3. nov 2010 Jo ...

modep.skat.dk

Men på de modeller jeg har kigget på her svinger afgiften med op til 150.000 kr på samme model og årgang så det er lidt svært at være "sikker" smiley

• #3   3. nov 2010 hvad skal jeg så gå ind under der for syntes ikke jeg kan finde nogen ting på den side...

• #4   3. nov 2010 Hvordan skal vi andre så kunne fortælle dig det? Kontakt Skat, de er de eneste, der kan give dig et svar, som du overhovedet tilnærmelsesvis kan regne med.

• #5   3. nov 2010 Forskellen på bilernes afgift er ofte pga. tidspunktet de er søgt, hvor nogle måske søgte afgift på en 2007 model i 2008, og andre i 2009 eller 2010, så vil afgiften være forskellig.

Prøv at finde nogle stykker der ligger tæt op af de biler som du kigger på, så skal du nok kunne finde noget der giver mening.

Alternativt er at finde tilsvarende biler til salg i Danmark, og så vurdere afgiften til cirka 60% af prisen på disse biler.

Kommentér på:
Reg afgift på de her biler

Annonce