{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad syntes i om peugeot 207 1,6 s16 ?
  • #1   8. nov 2010 fin ud af om den har fået skiftet ESP.blokken de har det med at gå i stykker på dem... men ikke rigtigt der er andet på den model/motor.... eller jo... er ikke 100% sikker på om det er den motor men der er nogen af dem hvor der på mystisk vis kommer rust i remstremmen til tandremmen og så kommer der slør i og så kan du være uheldig at tandremmen enten hopper eller knækker... ellers kører den sku faktisk rigtig godt smiley

• #2   8. nov 2010 har 1.6 vti (den med motoren som er lavet i samarbejde med bmw) og synes det er en lækker bil smiley

Der er selvf fejl. det er der på alle.. Den har blandt andet tendensen til at æde baglygtepære ret hurtigt tror jeg.. (gælder dem alle)

men ellers så er den fin. Har haft min i 2 år og har kun haft små ting med den. Kobling skulle smørres og det med pærer. Ellers er der ikk noget smiley

men tror at s16eren har den motor som kun er lavet af peugeot så ved ikk hvordan den er.. Den hed jo s16 lige da den kom. nu hedder de noget andet smiley

• #3   8. nov 2010 er det den der hedder GT nu ? for hvis det det så er det den motor der er lavet sammen med bmw... og der har jeg lavet en der havde flækket et stempel smiley

men alt i alt er det en rigtig lækker bil... jeg ville sku gerne eje sådan en hvis jeg havde pengene smiley

• #4   8. nov 2010 de skiftede navnet fra s16 til gt ja men ved ikk om s16eren har turbo som gteren har.

Synes ihvertfald min bil er fin nok. FDM har også kigget på den og de siger at den holder sig ret godt hvor mange andre biler i samme klasse og alder får problemer mellem motor og gearkasse fx..

har glemt at sige at min toppakning var defekt fra fabrikken af. Faktisk ret alvorligt.

• #5   9. nov 2010 øhhhh Emre, du skriver du har 1,6 og i din profil er det en 1,4????
    Er VTI iøvrigt ikke en honda motor betegnelse?

• #6   9. nov 2010 Mikkel K:
    Har jeg sagt min var smiley Men resten af bilen er jo ret ens så det er jo stadig noget man kan sammenligne med.

jo vti er noget honda bruger men når man slår modellen op så hedder den nye 1.4 åbenbart vti... ved ikk helt hvorfor...

• #7   9. nov 2010 Emre, læs lidt længere oppe i dit eget indlæg.
    Der skriver du
    "har 1.6 vti (den med motoren som er lavet i samarbejde med bmw) og synes det er en lækker bil smiley

Der er selvf fejl. det er der på alle.. Den har blandt andet tendensen til at æde baglygtepære ret hurtigt tror jeg.. (gælder dem alle)

men ellers så er den fin. Har haft min i 2 år og har kun haft små ting med den. Kobling skulle smørres og det med pærer. Ellers er der ikk noget smiley

men tror at s16eren har den motor som kun er lavet af peugeot så ved ikk hvordan den er.. Den hed jo s16 lige da den kom. nu hedder de noget andet :)"

Men hvis det bare var en taste fejl så er det der misforståelsen ligger:o)

• #8   9. nov 2010 skrivefejl xD sorry smiley snakker om den jeg har på min profil smiley 1.4 comfort plus selvf smiley håber folk har regnet med det. ellers sorry smiley

Kommentér på:
Hvad syntes i om peugeot 207 1,6 s16 ?

Annonce