{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
596 visninger | Oprettet:

Import eller ? {{forumTopicSubject}}

Jeg har længe ville have en gammel amerikaner ( 64 Impalla SS/ 67 Charger RT / 65-66 Mustang GT)

Men har hverken kundskaben til selv at sætte dem i stand, Kan lave service, skifte bremser osv selv..
Så ville have en der var 100% iorden.. evt. en med ny motor undervogn osv osv.
Max beløb 700.000kr .. Kan det bedre svare sig at importere dem eller finde en herhjemme der har sat den i stand .. Eller har I en god side herhjemme som importere dem og sætter dem i stand .. ? Evt som american-dreamcars.dk osv

Den skal bare stå og pynte i min garage om vinteren og evt ud og køre de der små 10 dage om året

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Import eller ?
  • #1   11. nov 2010 http://cc-cars.dk/ <-- de plejer at have en hel del forskellige, og ellers har de mange kontakter til at skaffe biler.

• #2   11. nov 2010 700.000 for en bil der kun skal køre 10 gange om året? Du har en seat tdi, og din tidligere vognpark lugter lidt af du ikke har i nærheden af 700.000????

Jeg tvivler på der er ret mange der vil låne 700.000 ud til sådan en bil, og hvis du ikke selv kan lave en op så kommer du af med boksen, og vil tabe en hel del hvis du nogensinde sælger den igen....

• #3   11. nov 2010 mon ikke det er 70.000

• #4   11. nov 2010 Brian: den bliver lige gemt i favoritter smiley

Mester: Nu er det min far der vil give mig en bil til max 700.000kr, ergo tænkte jeg at jeg kunne få min drømmebil smiley Nu skal den så også stå i udlandet nede hos min far til jeg er på ferie, for gider ikke have den gamle grimme gule megane jeg har nu .. Og nu er det lige sådan jeg har luret markedet af sådan nogenlunde de seneste år. Og de stiger som regel næsten kun i værdi, hvis de er i god stand og jeg kan autolakere bilen for den udd. har jeg. så lad os sige jeg finder en med en motor der har gået 10.000km og jeg kører ca under 1000 om året og har den i 10-15 år. så har den gået 25-30xxx og den er ca 70-80 år gammel og den kommer til at blive plejet med service osv tror du så ikke den vil holde sin værdi

Kommentér på:
Import eller ?

Annonce