{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køb af ny bil afslag/ekstra udstyr
  • #2   11. nov 2010 Har du ikke en gamel bil der skal indgå i handel, har du bedre chance til forhandling.

• #3   11. nov 2010 Umiddelbart tænker jeg ekstra udstyr for mindst 5000 kr.

• #4   11. nov 2010 Jeg er i tvivl om Seat i Aalborg vil tage en peugeot 406 med i bytte.

• #5   11. nov 2010 Priserne er skrabet helt i bund ved bilerne..
    Det som et værksted med til hørende bilsalg er ved service, så hvis du love at holde serive i huset kan du helt sikket få noget biliigt ekstra udstyr smiley
    Ellers er det bare at brokke dig helt vildt, så for du mere smiley

• #6   11. nov 2010 Hvis jeg var dig ville jeg ringe rundt til ALLE seat forhandlere i landet og forhøre mig omkring prisen på den bil du havde tænkt på. Det gør jo intet hvis du skal hente bilen i den anden del af landet hvis du kan få seriøs rabat.

• #7   11. nov 2010 jeg mener bestemt bilforhandlerne har skrabet priserne så meget de kan tåle for at kunne sælge flere biler i krisen her...

priserne er skam ikke skrabet, bilsalget er kommet rigtig godt igang.
    Det er hvertfald STOR stigning ved Brdr. Hosbond i Hjørring, og de har sat priserne efter hvad Ford/Mazda har sagt de skal stå til. At man så kan få lidt af prisen af eller mere i udstyr er op til den enkelte forhandler, alt efter hvor meget de vil "tabe" på bilen

• #8   11. nov 2010 Det gav mig en lille fornemmelse af hvad jeg skal forlange enten i udstyr eller kroner. Tak for jeres hjælp.

• #9   11. nov 2010 Der er ikke krise i dk længere .....

• #10   11. nov 2010 Man kan altid hente noget hvis man forhandler lidt, men den største fordel er at komme uden en byttebil, det vil sige du kan få lavet en ren handel, og des mere ekstraudstyr du tager, det nemmere er det at få noget rabat.

Hvis du bare tager en bil til 170.000 kr, med metallak og levering, så får du ikke meget rabat, for avancen ligger typisk på udstyret.

Kommentér på:
Køb af ny bil afslag/ekstra udstyr

Annonce