{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.056 visninger | Oprettet:

Hvilken bil 100-200.000 kr. for ny af? {{forumTopicSubject}}

Hej

Har kiggede lidt rundt omkring men kan ikke rigtig bestemme mig for hvilken har end til vidre prøve kørt følgende biler: Polo blumotion (larmer alt for meget), Opel corsa (nogenlunde), Suzuki Swift (perfekt men mangler plads bag i)

Har i andre bud på nogle og den må gerne svinge +/- 50.000 - og den skal køre min. 20 km/l og værre billig i forsikring som 22 årig.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken bil 100-200.000 kr. for ny af?
  • #1   11. nov 2010 tag ud og få en prøvetur i en kia ceed! så bliver du positivt overasket!

• #2   11. nov 2010 hvad med en skoda fabia - den nye kører ca 30 på litteren.. der er rigeligt med plads bagi - især i stc... den er billig i forsikring gennem topDanmark

• #5   11. nov 2010 Hvis du kan strække dig lidt, vil jeg anbefale en Alfa Romeo MiTo 1.3 diesel. Den starter fra 240.000kr.

• #6   11. nov 2010 Tak for budene så ved jeg godt hvad jeg skal i weekenden ud og prøve en kia ceed, skoda fabia, alfa mito.

Og chevrolet er ikke noget skrammel, Martin G, kan se du selv har opel og de nye chevrolet er bygget op på en opel, så opel må da være lige så meget skrammel, som jeg ikke går ud fra er...

• #7   11. nov 2010 Prøv da en Polo 1.6 TDI, de kører sagtens langt på literen, selv den 105 HK Highline.

Jeg har i hvert tilfælde ikke fortrudt min.

• #8   11. nov 2010 Hej Brian

Det er bare lige det med forsikringen den bliver langt over 20.000 kr. om året - jeg skulle give 22.000 hos forhandleren med en bluemotion...

• #9   11. nov 2010 Det lyder godt nok dyrt...

Men der er godt nok nogle attraktive tilbud på alle Kia's biler:
    http://kiamotors.dk/forsikring/

Og en Ceed er også rigtig rummelig og økonomisk, men man får hvad man betaler for, set i forhold til fx Skoda og Volkswagen.

Jeg har godt nok haft bil i 6 år, som giver 6 års anciennitet, men jeg skal ikke give mere end 6000 kr for min Polo 1.6 TDI Highline, vel at mærke med kasko, friskade, glasdækning, og selvrisiko på 1659 kr.

• #10   12. nov 2010 Brian

Hvliket selskab har du da forsikring jeg har pt i mondux

• #11   12. nov 2010 jeg skal ud og kigge på swift nu her i weekenden, den lyder virkeligt til at være fed smiley og priserne på forsikring og finansering kan man jo ikke klage over

• #12   12. nov 2010 Sebastian L >> Jeg har igennem min fagforening, så det er IDA forsikring, men jeg har hørt priserne andre steder, og de er ikke vanvittigt meget højere (1000 kr eller sådan noget).
    Mondux har jeg ikke lige hørt om, men jeg skulle også kun give 7000 kr/år for min Seat, den købte jeg da jeg var 23, og havde haft bil i tre år.

Men de tre biler du selv nævner i starten er også vidt forskellige
    VW er nok det lidt dyrere tyske mærke, hvor Opel er en smule billigere. Mens Suzuki er det billigste japanske mærke, og ikke for at genere nogle, så er Suzuki på linie med de bedste koreanske mærker, også prismæssigt. De kan ikke helt sammenlignes med de europæiske.

Kommentér på:
Hvilken bil 100-200.000 kr. for ny af?

Annonce