{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.058 visninger | Oprettet:

Import af motor? {{forumTopicSubject}}

Hejsa drenge
Sidder og kigger på en engelsk side hvor de skriver at det kan sendes til danmark, mit spørgsmål er så bare:

Vil jeg skulle betale ekstra i fragt når den kommer til danmark og skal videre til min addresse?

Altså firmaet siger 150£ i delivery for en motor.
Når den så kommer til danmark skal jeg så betale ekstra for at få den videre fra havnen eller hvor den nu havner?

Håber på en lidt hurtig respons, da jeg gerne vil have skiftet motoren i bilen snarest muligt.

Mvh Mazen schnefeldt


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Import af motor?
  • #1   17. nov 2010 Hvis det er prisen for at levere i danmark er det på din adresse. Alt andet ville være mærkeligt!

  • #2   17. nov 2010 Spørg firmaet, det kan vi jo ikke svare på!!!!
    Men i de fleste tilfælde er sådan en pris leveret på din adresse..
    Men som sagt forhør dig hos firmaet de ved det bedre end nogle af os..


  • #3   17. nov 2010 Fair nok, er der nogen der kender nummere man skal trykke først hvis man skal ringe til england? smiley

  • #4   17. nov 2010 http://www.partsgateway.co.uk/ det er forresten den her side jeg har kigget på.

  • #5   17. nov 2010 de burde afleve den på din adresse.

  • #6   17. nov 2010 00 44 Storbritannien og Nordirland

    sakset fra denne side:

    http://www.landekode.dk/


  • #7   17. nov 2010 Ahh, mange tak.
    Ringede lige til dem og de ville skrive tilbage med omkostninger osv,


  • #8   17. nov 2010 har du overvejet at tage til tyskland og hente en hel bil vil tro det næsten er samme pris og det er meget nemt og så har du en masse extra stumper som du selv kan bruge/sælge

  • #9   17. nov 2010 det er ikke til din adresse, det er til, hvor den lander i lufthavene/terminalen.... de kan jo ikke ha alle priser, til de forskellige adresser... men ring og høre dem af, det er nemmest

  • #10   17. nov 2010 Det er højst sandsýnelig til den adresse du har givet dem. Alle de motorer og gearkasser jeg har fået fra england er blevet leveret på min hjemme adresse.

  • #11   17. nov 2010 Ok, har nemlig spurgt dem ad, men de ville skrive til mig når de fandt ud af noget.
    Problemet med at hente en i tyskland er at jeg hverken kender nogen eller gider at hente en bil i tyskland. Det handler om en honda accord 2.3 SRi som er en lidt speciel model, da der ikke findes voldsomt mange motorer til den.

    Havde overvejet at hente en bil hjem fra polen, da man får læderkabine og hele lortet med for ingen penge, men igen. Jeg kender ingen der kan hente det for mig.


  • #12   17. nov 2010 Plus priserne herhjemme i danmark er fuldstændig hjernedøde når det gælder den motor.

    der findes 2 motorer af dem i danmark og den billigste vil slippe sin for 6000 incl moms + fragt.
    Dette lyder jo egentlig ok, indtil man finder ud af motoren har gået 235k samt den har lidt ventiltikken.

    Den fra england har gået knap 100k og kan få den hvis leveringen passer til 4500 og skidt med den bliver snuppet i tolden, det er stadigvæk billigere samt den har gået MEGET mindre.


  • #13   17. nov 2010 du kan da bare selv hente den selv, du aftaler at du kommer og ser på en, får stel nr på den, går ned til motorkontoret ,får et sæt klister plader til dagen du skal hente den, køre/fly/tog kigger på bilen, køber den klasker plader på og køre hjem ,
    hvor svært kan det være
    jeg ville nok ikke hente den i polen der er den sikkert gennem kneppet og hvis der står 150k så har den sikkert kørt 250k
    jeg har selv hentet flere biler i tyskland det er bare for nemt


  • #14   17. nov 2010 Dan R

    Det giver mening hvis det er en bil der ikke koster for meget, men problemet i det er at det er en skadet bil jeg skal skal bruge eller lign. Ellers koster de omtrent 8-10 k, hvilket ikke vil kunne betale sig for mig.

    Nu får jeg besked imorgen af firmaet i england og så må jeg se hvordan og hvorledes.


Kommentér på:
Import af motor?

Annonce