{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
437 visninger | Oprettet:

2 spørglsmål om BMW 324TD {{forumTopicSubject}}

Kan man sætte et filter på der hvor oliedampene kommer ud af topstykket og går over i luftfilterkassen, så det ikke kommer igennem turboen, eller bruges disse dampe som smøring ? Grunde er at jeg har sat andet luftfilter på og hvis ikke dampene bruges til noget ser jeg ingen grund til at lave en studs på det nye rør hvor jeg kan sætte slangen på.

På det gløderør som sidde i midten sidder der en anordning med to ledninger hvad er det til ?

Mvh

HHR

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  2 spørglsmål om BMW 324TD
  • #1   21. nov 2010 dampene bruges ikke til nogen form for smøring så hvis du vil køre det uden om indsugningen sker der intet ved det, tænker du på et olie reservoir?

• #2   21. nov 2010 Nej det var bare for at slippe for at skulle til at finde en som ville svejse en studs på mit rør mellem turbo og filter lige her og nu, da der skal laves et, man må nemlig ikke lufte ud i det fri ved syn.

HHR

• #3   21. nov 2010 Nej det var bare for at slippe for at skulle til at finde en som ville svejse en studs på mit rør mellem turbo og filter lige her og nu, da der skal laves et, man må nemlig ikke lufte ud i det fri ved syn.

HHR

Kommentér på:
2 spørglsmål om BMW 324TD

Annonce