{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  corolla e10 1994
  • #1   22. nov 2010 hvilken motor?

  • #2   22. nov 2010 1,3

  • #3   22. nov 2010 jeg har en hel bil du kan købe af mig smiley

  • #5   22. nov 2010 hvordan kan man lige brænde sådan en motor af ??? smiley

  • #6   22. nov 2010 Sådan en motor står kun af hvis den mangler olie eller olien service ikke er overholdt smiley

    Ellers er det en evighedsmaskine..selv tandremmen kan springe uden der sker noget smiley


  • #7   22. nov 2010 dog kan de ikke tåle tæsk, så begynder de at bruge olie.

    har set på to biler toyota corolla e10 og har 3 kammerater med samme problem.


  • #8   22. nov 2010 kim nye stempel ringe og paraplyer så kan den tage nogle tæsk igen uden der sker noget

  • #9   22. nov 2010 Har aldrig hørt om at en 4e-fe ikke har kunne tåle tæsk..det mere at olien bliver skiftet til tiden, ellers begynder den at æde olie

  • #10   22. nov 2010 selvfølgelig sprænger de i luften, de fleste har kørt 300000km, så kommer den " unge brian" og giver den tæsk, og de skal jo køre på den billiste olie, samt reservedele fra thansen, og køre gerne 5-6000km over service... derfor holder de ikke...!!

    selv den gamle 2E, kunne ik slås ihjel, hvis den bliv passet.. nok om det,!!

    mit råd er, at renovere den du har, hvis det kan lade sig gøre, alle disse motorer bruger olie, og er utætte i pakdåsen v. remhjulet... og det er lige meget om den har kørt 150 el 300000km... så har de denne sygdom... så skift olietyvene, pakdåser osv.. så er du kørene igen


  • #11   22. nov 2010 tja min blev nu også renoveret, orig toyota dele. altid skifted olie hver 15.000km

    aldrig fået tæsk før den var drift varm.

    dog lige efter den var blevet renoveret og havde kørt 5000km (som de nu skal køres til efter bogen) blev der skifted olie osv og den blev ligestille sparket til.

    efter første gang den fik fuld æde på motorvej i 20km begyndte den på at bruge olie igen. og har fået afvide af en toyota tekniker at det er et problem e10 har både 1,3 og 1,6'en.

    citat: mit råd er, at renovere den du har, hvis det kan lade sig gøre, alle disse motorer bruger olie, og er utætte i pakdåsen v. remhjulet... og det er lige meget om den har kørt 150 el 300000km... så har de denne sygdom... så skift olietyvene, pakdåser osv.. så er du kørene igen

    er det også lige det problem jeg kommer med?


  • #12   22. nov 2010 men hva faen har fået mig en civic nu har den har da klaret det i 2år igen motor problemer overhovedet såååee,

    jeg holder mig fra e10 motorene. det ellers synd da det er en mega fed bil.

    så hvis jeg skulle have en e10 igen skulle det være med silver top eller black top da de ikke har olie problemer.


  • #13   22. nov 2010 kim L, så er der jo noget galt.... en nyrenoveret motor, bruger ikke olie.. så i har gjort noget forkert, længere er den ikke.!!

    alle de 1,3 og 1,6 jeg har lavet, er det kun mange gange olietyvene vi har skiftet, selvom de har gået ca 300..... så køre de fint igen... og bruger ca .kun 1-2 liter pr. 10000km


Kommentér på:
corolla e10 1994

Annonce