{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.006 visninger | Oprettet:

Uheld / skade {{forumTopicSubject}}

Hej bg, ja nu var jeg så uheldig at blive påkørt i morges i dette vilde snevejr vi har haft i løbet af natten..

Jeg stod ved et lyskryds og ventede på at der skulle blive grønt, og lige pludselig kan jeg bare se en bil som kommer bagved mig, men den stopper ikke!, og så siger det bare BANG! jeg går ud og ser efter, og ser så at kofangeren er trykket, panelet under baglygten er trykket lidt og bagklappen er blevet skæv.. mit spørgsmål er så, kan nogen herinde fortælle mig.. hvor slemt står det til ? :(, jeg har lavet et fotoalbum med lidt billeder af skaden, og jeg beklager den dårlige kvalitet, men HTC desire har ikke et godt kamera :(, men håber i kan hjælpe mig ! :), og ja, jeg fik data på damen som kørte ind i mig.. så det mangler kun at blive meldt til forsikringen, som planen er at jeg gør i aften smiley

link til fotoalbum : http://www.bilgalleri.dk/alb_vis.aspx?AlbumID=71787

På forhånd tak! smiley

.- Tori

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Uheld / skade
  • #1   23. nov 2010 Hverken til at se eller sige.

• #3   23. nov 2010 så jeg skal kontakte politiet! men kan det ikke være forsent på nuværende tidspunkt ? :(, det skete nemlig i morges, på vej på arbejde

• #4   23. nov 2010 Martin G..Det er bare ikke altid at de har tid/gider at køre ud til sådan noget uden personskader.. Men hvis han er blevet påkørt, så står han rimelig godt, selvom modparten skulle ældre forklaring..

• #5   23. nov 2010 Der skal ikke ret meget til før sådan en bil blir meldt total skadet. fordi det ikke kan svare sig at rep den.

• #6   23. nov 2010 Master V, nemlig! der er kun sket en skade på bagenden, så det har aldrig været min skyld, medmindre jeg valgte at bakke på fuld smadder på ringvejen :P, har også fået at vide af mindst 20 folk idag, at jeg ikke skal være bange for afgørelsen, min er bulet i bagenden, og den vectra er bulet i fronten smiley ergo.. der kan man se hvem der har skylden smiley

• #7   23. nov 2010 Ja det er surt når personen ændre forklaring, men som de andre siger er det bare sjælden at politiet har tid til, at tage sig af det og synes også det er lidt spild af deres tid. Der bør være andre vigtigere ting, hvis folk så bare gad at stå ved det, hvis det er deres skyld.

Har prøvet hvor personen ændrede forklaring og der snakkede jeg med politiet og forsikringen for, at høre hvordan jeg skulle forholde mig en anden gang og de sagde at man selvfølgelig skulle få alle oplysninger om personen og de involverede biler. Beskrive hvordan det var gået til og så få personen til at skrive under på hvis skyld det var. For så kunne de ikke ændre forklaringen når de kom hjem. (det gælder selvfølgelig kunmed underskriften hvis personen er 18 år eller derover. Var personen ikke i mit tilfælde)

En god ide er også at tage billeder inden bilerne bliver flyttet efter de har ramt hinanden og selve stedet.

Held og lykke med det, håber personen står ved det og tager hele skylden. (og lav endelig en rigtig god og uddybende forklaring i beskrivelsen)

• #8   23. nov 2010 Peter R
    Det er korrekt de køre meget sjældent ud medmindre der er person skade.

• #9   23. nov 2010 jamen det vil jeg så prøve, jeg ringer til forsikringen i morgen og forklarer alt smiley

• berndt k
    berndt k Tilmeldt:
    aug 2009

Følgere: 1 Emner: 71 Svar: 932
    #10   23. nov 2010 Man kan også få politiet ud, hvis man siger at man har mistanke om at modparten har drukket, de bliver bare så møg sure når de kommer ud, og der så ikke er alkohol indblandet. Ellers kan man få modparten til at skrive ned hvad der skete, og begge skrive under på det, så kan man ikke senere ændre forklaring. Det blev brugt sådan, dengang jeg smadrede min mors golf, der behøvede forsikringsselskabet ikke engang snakke med mig, fordi jeg havde skrevet under på en forklaring.

Kommentér på:
Uheld / skade

Annonce