Uheld / skade {{forumTopicSubject}}
Hej bg, ja nu var jeg så uheldig at blive påkørt i morges i dette vilde snevejr vi har haft i løbet af natten..
Jeg stod ved et lyskryds og ventede på at der skulle blive grønt, og lige pludselig kan jeg bare se en bil som kommer bagved mig, men den stopper ikke!, og så siger det bare BANG! jeg går ud og ser efter, og ser så at kofangeren er trykket, panelet under baglygten er trykket lidt og bagklappen er blevet skæv.. mit spørgsmål er så, kan nogen herinde fortælle mig.. hvor slemt står det til ? :(, jeg har lavet et fotoalbum med lidt billeder af skaden, og jeg beklager den dårlige kvalitet, men HTC desire har ikke et godt kamera :(, men håber i kan hjælpe mig ! :), og ja, jeg fik data på damen som kørte ind i mig.. så det mangler kun at blive meldt til forsikringen, som planen er at jeg gør i aften
link til fotoalbum : http://www.bilgalleri.dk/alb_vis.aspx?AlbumID=71787
På forhånd tak!
.- Tori
jul 2006
Følgere: 24 Biler: 1 Emner: 73 Svar: 8.261
mar 2008
Følger: 136 Følgere: 127 Biler: 8 Emner: 49 Svar: 583
jan 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Biler: 3 Emner: 279 Svar: 2.056
apr 2007
Følger: 56 Følgere: 44 Biler: 9 Emner: 152 Svar: 525
mar 2008
dec 2006
Følger: 18 Følgere: 18 Biler: 2 Emner: 4 Svar: 289
Har prøvet hvor personen ændrede forklaring og der snakkede jeg med politiet og forsikringen for, at høre hvordan jeg skulle forholde mig en anden gang og de sagde at man selvfølgelig skulle få alle oplysninger om personen og de involverede biler. Beskrive hvordan det var gået til og så få personen til at skrive under på hvis skyld det var. For så kunne de ikke ændre forklaringen når de kom hjem. (det gælder selvfølgelig kunmed underskriften hvis personen er 18 år eller derover. Var personen ikke i mit tilfælde)
En god ide er også at tage billeder inden bilerne bliver flyttet efter de har ramt hinanden og selve stedet.
Held og lykke med det, håber personen står ved det og tager hele skylden. (og lav endelig en rigtig god og uddybende forklaring i beskrivelsen)
maj 2007
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 452
Det er korrekt de køre meget sjældent ud medmindre der er person skade.
mar 2008
aug 2009
Følgere: 1 Emner: 71 Svar: 932
Uheld / skade