{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  køb af bil med gæld i...
  • #1   25. nov 2010 ahh røv er det ikke bare og ringe til forige ejer og sige den bliver ved med og køre i hans navn da du ikke gider have noget med hans gæld og gøre han kunne squ da bare have informeret dig om det

• #2   25. nov 2010 har du lavet slutseddel på den hvor der står den er fri for gæld og andre hæftelser??
    hvis ja så er det bare at køre tilbage med den og få slanterne igen.

• #3   25. nov 2010 jo men så afmelder han bare pladerne så de bliver efterlyst.. hvem fanden stætter også 15000kr gæld i en gammel 106´er syner den og sælger den for 2500kr..? det ikke den i min annonce bare lige for at slå det fast.. smiley

• #4   25. nov 2010 Hvad var det for en bil? Det er sku nedtur det der .

• #5   25. nov 2010 ja bliver ogsåenden på det hele. bare træls sælger bor 300km væk og jeg har smidt 1500 i den...

nej ingen slutsedel da den var til rep på min brors værksted og de ikke ville have den lavet og derm,ed bød han 2500 for den som en del af betaling af den regning for fejlsøgniong osv..

• #6   25. nov 2010 altså det "væreste" der kan ske er at de henter bilen, du hænger ikke på at skulle betale beløbet!

• #8   25. nov 2010 Rolig nu! Du kommer ikke til at hænge på hans gæld, hvis du omregistrerer den. Det værste, det kan ske, er, at kreditor begærer bilen på tvangsauktion - og det får de sikkert ikke lov til af Fogedretten, når bilen ikke er mere værd.

Hvis kreditor ringer og beder dig om at betale pengene for at få slettet pantet, så siger du bare, at det vil du ikke.

Skriv evt. en PB, hvis du har yderligere spørgsmål. Du behøver ikke at bekymre dig smiley

Kommentér på:
køb af bil med gæld i...

Annonce