{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vw lupo 3l, lort eller?
  • #1   25. nov 2010 hvis den er efter 01 er den god sviger far har en, 288000 uden problemer

• #2   25. nov 2010 jeg har kigget på en fra 2000

• #3   25. nov 2010 LORT!!! Så kort kan det siges..

• #4   25. nov 2010 er benzin´erne bedre?

• #5   25. nov 2010 Jeps det er de.. Men de koster kassen i res dele de lupoer. Og den halvautomat gearkasse er også noget skrammel. Så hvis du absolut skal have en så er en benzin model med alm gearkasse den bedste efter min mening. Men hvorfor købe sådan en når du kan får en helt ny Toyota Aygo med super billig financiering hos Toyota. Skulle du overveje istedet hvis du er ude efter en lille økonomisk bil.

• #6   25. nov 2010 De er fine til prisen vis man kører dem som det er tiltænkt, altså en økonomi bil ikke en racer bil!

Der findes mange holdninger om bilen, og mange af dem som man ser herinde kommer fra folk der aldrig har ejet en de har bare hørt noget ude i byen...

Find en fin en med fuld service bog som er blevet grundjusteret i gearkassen ved service, også gerne den faceliftet model, det kan bla. ses ved at det 3de bremselys sidder i toppen bagklappen i stedet for bag bagruden!.
    Så får man en version hvor gearskiftet er optimeret og mekaniken i orden...

Der findes mange gode huske råd, og her kommer lige et par enkelte...

Brug ALDRIG VW eller smc biler, de aner ikke en fløjt om lupo'erne, og de elsker at lege byt en del, så det gør de indtil de finder noget som er galt, og bare rolig de starter selvfølgelig ikke med de billige dele :S
    Brug værkstedet som 3liter værkstedet og mercari biler, de ved ALT om lupoerne, der er værd at vide...

Husk at få grundjusteret gearkassen ved service og vær sikker på der er nok gearolie...

Forhjulslejerne lever et hårdt liv på lupoen så dem skal man regne med skal skiftes ud allerede ved 100000km

andet? så skriv...

Vh. en glad X lupo ejer med 100000+km på bagen og kun gode minder smiley

• #7   25. nov 2010 Gudskelov har jeg aldrig ejet en. Men har dog 15års erfaring som automekaniker så lidt ved jeg om dem.

• #8   25. nov 2010 har også hørt at 3liter værkstedet, skulle vide alt om dem. og ikke lige som alle andre mekaniker, som bare siger det er noget lort. men jeg ville heller ikke have noget imod at køre i en 1,0 benzin

• #9   25. nov 2010 1,0 benzin er simpelthen så sløv. Køb hellere 1,4eren, de er lige økonomiske når det kommer til stykket.

Kommentér på:
vw lupo 3l, lort eller?

Annonce