{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.209 visninger | Oprettet:

oktan booster {{forumTopicSubject}}

Nogen som har erfaring med ovenstående? Nu er det jo efterhånden kun de store tankstationer som har oktan 98 på menuen, og de følger jo ikke rigtig med i weekend-priskrigen. Så det er jo sjældent man finder det til spotpris. Er efter en hurtig søgning på google næsten mere i vildrede end inden. Meninger og priser variere jo enormt om/på oktan booster.

Lige et par hurtige links:

http://www.aa-hug.dk/oktanbooster.htm

kunne ikke linke til Jari auto, men de har 325 ml til 59,95, dog skriver de ikke hvor mange liter det strækker til, eller hvor mange oktan det stiger.

http://www.thansen.dk/product.asp?c=231034663&n=323261216&pn=520897746

En skam man ikke bor i Tyskland, der kan man få V-power oktan 100 ; )

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  oktan booster
  • #1   10. dec 2005 øhhh alle tankstationer , er da med i priskrigen... også dem med 98, shell i silkeborg er da... og det er billigt hver mandag.

• #2   10. dec 2005 Ok, sagt på en anden måde, så går de store tankstationer sjældent så hårdt frem. Det er sgu ikke sjældent, at man kan se shell skilte med benzin til 9,25, mens 1-2-3 overfor skilter med 8,25. Mente bare, at de stationer som sætter prisen længst ned logisk nok er de ubemandede som ikke fører oktan 98! Sådan er det i hvert fald hvor jeg kommer fra. Derfor ville jeg bare vide, om der var en økonomisk gevinst i oktan booster, hvis alternativet er at man skal betale 1-1,5 kr. mere pr. liter hos shell for 98, end hvis man tanker 95 ved uno-x!?

• morten e
    morten e Tilmeldt:
    nov 2005

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 10
    #3   10. dec 2005 octan booster virker.. men det er nok ikke den billigste løsning,, kender flere der bruger det fra baardahl, der følger en tabel med så man kan se hvordan det skal blandes for rigtigt octan tal...

• #4   10. dec 2005 På q8 har de oktanbooster på 10oktan, så man må få 105pktan hvis man hælder det på, der står på flasken, der skal være omkring 45-60l benzin i tanken.

• #5   10. dec 2005 10 oktan tror jeg bestemt ikke du kommer til at forhøje med, ihvertfald ikke det almindelige man kan købe. Jeg er begyndt at bruge shell v-power, skulle efter sigende være det bedste på markedet. Hvis man ikke vil bruge oktan booster.

• #6   10. dec 2005 Hos Høyer har de oktanboost der hæver oktantallet 3-5 streger, det virker og det er til at betale. "(noget) street" hedder produktet og der er til ca 5 tankfulde i flasken. bruger det på OPC'eren da den har det bedst ved 98-102 oktan

• #7   11. dec 2005 Jimmi J: Jeg var inde på Høyers hjemmeside, men kunne ikke lige finde det omtalte produkt. Kan du huske prisen på det?

Kommentér på:
oktan booster

Annonce