{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Trucker løn?
  • #1   11. dec 2005 30 til 40 kg

• michael r
    michael r Tilmeldt:
    sep 2005

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 7
    #2   11. dec 2005 som i 40.000 kr om måneden?
    er det så kørsel døgnet rundt i 30 dage eller?

• #3   11. dec 2005 tror det er sygt.. bare tøffe afsted helt alene med 80km/t hele tiden og alt det og holde øje med:o og man er aldrig hjemme.. og så den lorte mand man får og man kan ikk bare gå på wc.. ville tænke lidt over det hvis jeg var dig.. men nogen er jo født som truckere heh

• #4   11. dec 2005 mand** mad

• michael r
    michael r Tilmeldt:
    sep 2005

#5   11. dec 2005 haha, er glad for at du rettede det der, blev jo helt nervøs,
    man har jo hørt ting om tyske rastepladser:)
    men ja tror også det er lidt sygt, men det skulle også kun være i et halvt års tid for at skrabe lidt cash sammen.
    men andre (lovlige) forslag er da velkomne.

• #6   11. dec 2005 nej nej nej nej... Du tjener slet ikke kassen i forhold til hvor mange timer du sidder bag rattet...!

• #7   11. dec 2005 har selv kørt for et par år tilbage ,, fedt job men til tider også træls , finder du en skidt vognmand er der dømt stress og med de nye regler er du nemt af med 10 kilo for en lille forseelse du måske ikke selv var klar over
    så tænk dig om , evt find en at ta med en tur for at se

• #8   11. dec 2005 Hvad med noget fragtmand istedet? Altså bare Sjælland/Jylland f.eks.

• #9   11. dec 2005 tænk osse på kurér de kan tjene penge hvis du vil arbejde for det

• michael r
    michael r Tilmeldt:
    sep 2005

#10   11. dec 2005 tak morten p, det var meget præcist må jeg sige.
    jeg kan godt se at det ikke er sådan en guldgrube som jeg gik og troede i forhold til hvor meget man skal lægge i det.
    så øv.
    det var nu også bare en ide jeg lige fik, men nu kom jeg til at tænke på da jeg kørte en lille transporter til hamburg og tilbage for ikke så længe siden, det var pænt kedeligt, så en tur til italien 2-3 gange om ugen med 80 i timen er måske ikke helt mig alligevel hvis jeg ikke er millionær når jeg kommer tilbage.
    man skal nok være "født trucker" som thomas s sagde.

• #11   11. dec 2005 Og nogen af os er født @trucker@ har sagt fra jeg hva 4år jeg vil køre lastbil idag køre jeg godt nok kun lille lastbil:) men til sommer tager jeg til hænger og så skal jeg sku ud og køre stor bil:D

• #12   11. dec 2005 husk lige på der er noget der hedder køre vile tid. så du kan jo ikke køre dognet rundt som du skriver helt oppe i toppen

• #13   11. dec 2005 5 Kg coke i lastrummet vil da hæve timeprisen gevaldigt.

• #14   11. dec 2005 Glem det mens du har fornuften i behold du kan tjene flere penge som jord og beton arbejder og så være hjemme hverdag.
    Det virker på den måde at du enten bliver bidt af det ell skræmt væk for du kan godt glemme de flotte historier om vejens cowboyder der lever livet på de store landeveje ok 2 ell 3 har oplevet de eventyr som de praler med.
    Men ellers er det et surt job med mange ene timer alt imens at dine venner og din familie hygger sig sammen.
    Når du så endelig møder nogle landsmænd på din vej så kan de fleste sidde og fortælle dig om hvor mange skilsmisser de har været igenem og jo så kan de jo så lige også fortælle dig om deres lastbil GAB.
    Tro mig det er fandme ikke lykken jo selvfølgelig hvis du ikke stiller krav til livskvalitet.
    Jeg har selv været på vognen jeg har kørt på spanien
    og kender alt til at komme hjem og føle sig lidt udenfor når vennerne mødes og sad snakkede om hvad de havde oplevet.

Det er bare min ydmyge mening
    MVH Henrik

• michael r
    michael r Tilmeldt:
    sep 2005

#15   11. dec 2005 ok, tror også jeg har droppet ideen igen.

Kommentér på:
Trucker løn?

Annonce