{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
923 visninger | Oprettet:

Hdi motor alt for kold {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg har en peugeot 306 2,0 hdi. jeg har problemer med at få den varm. den bliver kun ca. 75 grader, men det tager utrolig lang tid. sidder der nogle vandvarmere eller hvad kan det ellers være? Det er også et problem når den står i tomgang. Er lidt modstander af at sætte pap for køleren.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hdi motor alt for kold
  • #1   30. nov 2010 Prøv at skifte din termostat hvis den ikke lukker så er der max køl på hele tiden:)

• #2   30. nov 2010 det er nok thermostaten der står en lille smule åbent hele tiden..

få den skiftet, og se om det løser problemet..

• #3   30. nov 2010 generelt er hdi'erne meget slemme til ikke at blive driftvarme i denne tid. Den har simpelthen så god en forbrændingsgrad at der ikke rigtig går meget varme til spilde. Derved afgives der ikke særlig meget varme til opvarmning af vandet. en benzinbil ligger fra 20-30% i udnyttelsesgrad. Din HDI ligger mellem 40 og 50%

• #4   1. dec 2010 Thermostaten er skiftet og det er ikke den.
    Ved der er nogle biler der har "varmere" i vandet for at varme motoren op, er bare ikke klar over om en hdi har det.

• preben h
    preben h Tilmeldt:
    dec 2010

Følger: 1 Svar: 1
    #5   19. dec 2010 ..det er vist et meget "normalt" problem på vore Peugeoter..(206hdi)..der er flere der klager over det (peugeot klub danmark.dk)..og min er også længe om at blive varm,men ligger på 80gr. målt i expensionbeholderen,så den ligger nok på 85-90 i køleren..tjek at der ikke er luft i systemet og har også hørt/læst,at man skal få efterfyldt/tjekket AC,da det påståes,at den ikke varmer ordentligt,hvis den mangler væske på anlægget..mvh.

Kommentér på:
Hdi motor alt for kold

Annonce