{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
929 visninger | Oprettet:

piv- regning på ligegyldig udskiftning {{forumTopicSubject}}

Så kom der problemer med min C3 og kørte den ned til den lokale mekaniker. Han havde tid med det samme, og mente han kunne skifte tandrem, strammer og remhjul, så var den sag klaret. (den hylede og lugtede af brændt vand i motoren)

Den hylede bare videre og det kostede 3500 kr. Så vil han skifte tandrem og vandpumpe. (5000 kr)
Han er stadig ikke sikker på det er det der er i vejen.
Jeg tænkte at jeg ville ikke bruge 5000 kr nå han ikke er sikker. Jeg kører ned på Citroen. De sagde med det samme - Din generator er ved at brænde af. Den skal skiftes. De er ikke i tvivl, og skifter den i morgen. Jeg ærgrer mig bare sådan over det nu, og synes ikke jeg burde betale hele regningen til det "lille" værksted.

Hvad mener folket? De har jo ikke lavet problemet.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  piv- regning på ligegyldig udskiftning
  • #1   8. dec 2010 tror sgu ikke du slipper for og betale regningen, du kan bare lære af din "fejl" hvis ikke de er sikre, kør til et værksted, der er fortrolig med det bilmærke, de kan somregel se/høre det med det samme..

• #2   8. dec 2010 Tja, man kan ærgre sig over at have smidt de penge ud af vinduet,
    men han skal have sin penge for et arbejde han har udført, du har valgt at sige ja til han skulle lave det selvom han ikke var sikker.
    Det eneste du kan gøre er bare at lade vær med at benytte ham igen.

• #3   8. dec 2010 Ja, lærerpenge må jeg så acceptere..

• #4   8. dec 2010 Hvis du har bedt ham om at lave lyden, og at han så laver noget andet som ikke afhjælper fejlen, så er lærepengene altså HANS, du har ret til at nægte at betale for et stykke arbejde som ikke har løst den opgave du har bedt om at blvie udført, men ok, hvid du har sagt ja til han skulle lave de ting han usikkert har påpeget som værende årsag, så har du også sagt ja til at betale HANS lære penge, hvilket i gunden er dybt tragisk at man som værksted vil påføre kunden som en omkostning han INTET for ud af, andet end skiftet en masse dele som i forvejen virkede...

• #5   8. dec 2010 Tilbød han ikke at slå halv skade eller lign. ? Evt. ikke betale for arbejdsløn eller lign.

• #6   8. dec 2010 pas nu på med di citroen værksteder der, benyttedde mig af citroen i hobro til udskiftning af min bagbro og lidt bremser osv. vi aftalte en pris på 8500 med moms. 10500 med moms hvis de skulle montere træk på den.

får så bilen tilbage med en flækket bagkofanger, bagbroen er ikke sænket så meget som den anden der var på og bremsekablerne sidder ikke ordentlig fast.

ikke nok med det, så havde han lige glemt vores aftale med 8500 kr. nu lød regningen alligevel på 10500 kr og havde endnu ikke fået træk på.

• #7   8. dec 2010 Hvis man indhenter et tilbud SÅ FÅ DET PÅ SKRIFT!

Ellers må man selv betale lære pengene

• #8   8. dec 2010 .. hvordan lugter brændt vand smiley ? :D:D

• #9   8. dec 2010 Rubberduck * hvis værkstedet er lidt seriøst overholder de vel hvad de lover, og det ændrer ikke på at man får en halv ødelagt bil tilbage.

• #10   8. dec 2010 Der er ikke noget på skrift, og jeg forsøger selvfølgelig at snakke med dem. Skulle have været forbi i dag og betale, men nåede det ikke. Betaler i morgen, og håber på afslag, for det kan godt være kileremmen ikke skulle skiftes, men den var godt mør at se på, da den kom af.
    Måske strammeren ikke havde været nødvendig at skifte

Kommentér på:
piv- regning på ligegyldig udskiftning

Annonce