{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.163 visninger | Oprettet:

Indbrud i min bil! {{forumTopicSubject}}

Ja så blev det min tur igen. I torsdags havde jeg indbrud i astra'en. Se de 2 sidste billeder i bilens profil for at se det jeg mest mangler.
Højtalerne er taget sammen med hele hattehylden. Mangler også de få cd'er jeg havde fået købt efter golfen blev taget: 3 stk "drum & bass essentials", "club sounds 28", "future trance 26", "dj aligator, music is my language" og én af de 2 cd'er fra "club rotation 25"...

Bilen stod i Glostrup da der var indbrud.

Tak for opmærksomheden, Charlotte.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af diverse, børneværelse, 3 reoler, 5 billeder, 1 tavle, 2 børnegitter, 2 hylder 1.300 kr.
  • Rengøring af altan - algefjerning fra vindue 1.800 kr.
  • Fjerne el i væg 1.000 kr.
  • Vand fra opvaskemaskine pumpes ikke ud 900 kr.
  • vandvarmeren fungerer ikke 1.500 kr.
  • Reparation af Ifö Spira toilet 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Indbrud i min bil!
  • #2   12. dec 2005 Lyder ikke vanedannende!
    Skal da nok sige til hvis jeg for tilbudt nogle VDO Højtt.

• #3   12. dec 2005 Fandme ærgeligt. Kan kun opfordre flk til at få sikkerhedsfilm i ruderne, hvis alarmen ikke er up to date

• #4   12. dec 2005 træls.

• #5   12. dec 2005 Det var da ret uheldigt.
    Men synes også det er lidt undskyld jeg siger det men dumt at tage billeder af ens anlæg.. Har selv fået stjålet alt mit anlæg. det er bare sur røv og især når det kun var 1.5 måneder gammelt..

• #6   12. dec 2005 du er sku da uheldig.. utroligt at folk ikk kender forskel på dit og mit..

Morten

• #7   12. dec 2005 Nu må det sku da snart være nok... hvorfor lære folk aldrig at de skal holde fingrene for sig selv... nu ved jeg ikke hvordan i gør i glostrup når sådan noget sker... men her finder vi dem der har gjort det... fanger dem (evt. komme til at sparke og slå dem lidt) binder dem og smider dem i bagagerummet og afleverer dem på nærmeste politistation...

At det så er sket for dig 2 gange det er så nok det der er mest træls... så godt da din, i øvrigt meget fede, golf blev nævnt i forum da den var blevet rippet...

• #8   12. dec 2005 Kæft jeg ville blive så gal, hvis det var mig der havde indbrud anden gang(ville jeg selvfølgelig også 1. gang) Specielt efter hvor hårdt de gik til den med din fine golf...

Måske skal du overveje om du holder et meget udsat sted?

• #9   12. dec 2005 Det sku nedern sådan noget... Har aldrig prøvet det selv, selvom jeg efterhånden har haft 11 biler... Hehe

• #10   12. dec 2005 Mange tak for jeres indlæg... det er pga mit arbejde jeg holder udsatte steder. Kunne jeg ændre det gjorde jeg det helt bestemt. Mine biler er mine børn. Kunne næsten ikke tro det da jeg så bilen. Måtte køre til Opel og få en ny rude i og få rette døren midlertidig op pga det. Sgu surt... jeg har nu valgt at der ikke kommer flere ting i bilen foreløbigt.... køber ingen ny hattehylde og alt er åbent i bilen så man kan se den er tømt for værdier... er sgu så træt af det.
    Tak for kommentarere om min golf.

Charlotte

• #11   12. dec 2005 Nå ja forresten.... Steen... jeg havde ikke billeder af mine højtalere på min profil før dette skete. Og da alle biler er udstyret med ruder kan man jo se hvad den har af anlæg og er de satanner i tvivl smadrer de jo bare ruden og ser bagefter. Jeg tager altid fronten på mit anlæg med derfor havde de heller ikke rørt ved dét smiley det er da altid noget. I golfen tog de bare alt selvom de ikke havde fronten....

• #12   12. dec 2005 forstår simpelthen ikke sådan nogle typer... Det er jo ikke engang fedt at køre rundt med noget som er hot...

jalousi er en grim ting!

Har virkelig slet ingen respekt for tyveri og hærværk på biler... Det er det latterligste nogen overhoved kan gøre...

• #13   10. jun 2006 Hey.. Du er godt nok ikk skide heldig.. Det må man sige..
    Jeg har en ting at sige.. og det siger jeg rimelig tit.. MISUNDELSE ER EN GRIM TING.. Håber det fiser ind i nogle hoveder hvor der ikk er for meget i, i forvejen... Hold Nallerne fra folks biler/hus og hva nu ellers folk invistere i..

Kommentér på:
Indbrud i min bil!

Annonce