{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
962 visninger | Oprettet:

Peugeot 307 el. citroen c3?? {{forumTopicSubject}}

Vi har kører 80-100 km om dagen og har en citroen c3 1,4 HDI. fra 2003 og 140000 km Den kører godt, og langt på literen. 22-23 km/pr. liter.
Vi overvejer at skifte den til en 307 2,0 HDI fra 2002 (et halvt år ældre) Den har kørt 247000 km men har en sjovere motor. Den er stadig økonomisk, og det er en bil min kammerat har, så jeg ved den er i orden.
307 er nok en lille smule dyrere end hvad vi kan få for vores c3. Måske 5-10000 kr..

Hvad synes i her på stedet er den bedste bil?

Jeg ønsker ikke svar fra folk der siger at franske biler stinker eller andre dumme kommentarer.

På forhånd tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Peugeot 307 el. citroen c3??
  • #1   9. dec 2010 Peugeot kører faktisk rigtig godt, men havde nok ikke skillet mig af med C3'ern. Godt nok er dét en Citroen, men de kører godt. Dog hvis man står, og skal bruge lidt mere plads, og kræfter, så synes jeg at dét er et fornuftigt valg smiley

Tilbyder gerne Peugeot 307, i et lige over bytte smiley Se den under mine markedsannoncer smiley

• #2   9. dec 2010 Vores Citron er rigtig fin og kører kanon, men jeg kunne godt tænke mig flere kræfter. Det er kun 2,0 DHI der har interesse for os, så din går desværre ikke

• #3   9. dec 2010 Har du prøvet den? Der er seriøst ikke særlig stof sorskel på hvor kvikke de er (eller mangel på samme).

Jeg tror jeg ville beholde den du har. Den har en elendig plastkabine, men den er langt bedre end den der er i 307'eren.

• #4   9. dec 2010 Jeg synes ikke min er langsom. tværtimod med den chip den har. 110 dieselheste er også ok. Jeg har ikke kørt bilen meget længe, så kan ikke huske hvor hårdt den trækker men mener det er ok.

Hvad mener du Jesper med at den er langt bedre end den der er i 307??
    Sæderne i min er lækre. Har ikke set andre der ser sådan ud.

• #5   9. dec 2010 Jeg mener at din C3 har en bedre kabine end en 307 selv om den i 307'eren ser langt bedre ud visuelt.

Kommentér på:
Peugeot 307 el. citroen c3??

Annonce