{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
649 visninger | Oprettet:

Lidt hjælp tak.. {{forumTopicSubject}}

Jeg har 2 spørgsmål..
Det første: Jeg har en Honda Civic 3 dørs fra 1995..
Jeg har ikke omdrejningstæller i min bil.. Jeg ville høre om der er nogen der ved om der ligger ledninger lige til at smide en omdrejningstæller i? Fordi alle steder for jeg kigge på instrumentbræt til min bil, der er der hul til omdrejningstælleren når der er til en 1995 model..

Nummer 2: Jeg skal til at smide et par sportssæder i min bil, så har jeg tænkt på at smide et par H-seler i også.. Så ville jeg høre om det er muligt på nogen måde at gøre det lovlig at have H-seler i bilen? Hvis man evt fastspænder dem på en speciel måde??
Og hvordan fastgør man H-seler overhoved?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lidt hjælp tak..
  • #1   12. dec 2005 Prøv at gå ind på www.honda-klub.dk de kan helt sikkert komme med nogen fornuftige svar, og sikkert også hvis du mangler dele, og så er de pisse flinke smiley

• #2   13. dec 2005 En anden gang, så husk at skrive i din overskrift hvad dit indlæg handler om.....bare en venlig reminder. Hvis alle indlæg hed: hjælp, se her, læs mig osv. ville det blive komplet uoverskueligt og ved at skrive i overskriften, hvad indlægget handler om er du også sikker på at de rigtige (som ved noget om det) læser og nok også svarer.....til din benefit.
    Dermed bliver det også langt nemmere at søge efter de relevante emner i forummet til senere brug.

Mvh. Anders

Kommentér på:
Lidt hjælp tak..

Annonce