{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
460 visninger | Oprettet:

Luftundervogn til king cab.. {{forumTopicSubject}}

Hej BG.. Jeg går lidt med en drøm om at få lavet mig en king cab, med luftundervogn når det nye værksted er færdigt. Så går og samler lidt information sammen til dette..
Er der nogen af jer der kan få sådan et komplet kit hjem til sådan en og hvilket prisleje ligger man i? eller kender i nogle sider der er til og gennemskue med disse kit.. Nu har jeg jo ikk købt bilen endnu, men hva er jeres mening: Benzin eller diesel? ved ikk om disse kit passer på begge modeller?
Tar også gerne imod gode ideer og råd til sådan et projekt..
På forhånd tak..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Luftundervogn til king cab..
  • #1   11. dec 2010 hejsa.. prøv og snak med med rustrider.. han hedder henrik irl..
    han kan helt sikkert hjælpe dig..
    m.v.h .dennis

• #2   11. dec 2010 Ja det prøvede jeg også til og starte med, men har ikk hørt fra ham.. Så han holder det nok for ham selv, men det er skam også fint nok smiley Der er sikkert mange der spør ham om den slags..

• #3   15. dec 2010 Hvis du skal have den helt ned og ligge på rammen (hvilket jeg formoder er din tanke) Kommer det til at blive relativt dyrt - særligt hvis du skal have et kit der er 100% bolt on.. Jo nemmere monteringen er, jo dyrere plejer det at være.

Jeg har selv undersøgt mulighederne til min Chevrolet s10, som principielt er samme type bil.
    Stemmer priserne nogenlunde overens, skal du nok regne med omkring 3.500 - 4.000 dollars for et komplet bolt-on kit. Og så skal skidtet også sendes til dk..

• #4   15. dec 2010 Jaa regnede godt med at det ville komme til at koste en del, men det må man jo ta med, når man vil lave sådan et projekt.. smiley Så er der ikk andet for end at spare sammen.. Hehe.. Er der en dansk forhandler af airbagit? nogen der ved det.. for jeg syntes at ka finde noget til sådan en kingcab, men det ku jo være sjovt og få dem til og lave en pris til en..

Kommentér på:
Luftundervogn til king cab..

Annonce