{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fiat stilo lort/god bil?
  • #1   12. dec 2010 Ja

• #2   12. dec 2010 Jeg arbejder sammen med en tysker, og han vil ikke eje en tysk bil fordi han siger det er skide opreklameret. Og andre mærker laver mindst ligeså godt biler. Han har så en Fiat Stilo, og haf haft den i mange år, og er rigtig glad for den. Men personligt synes jeg ikke den er for køn

Onkelen

• #3   12. dec 2010 Hey... Jeg har ikke selv ejet én, men har en god buddy som har haft en i 2 år. Og han er sgu virkelig glad for hans. Han kører små 15000 km om året, og den har aldrig slået en forkert prut. den er bare blevet passet med service.

Håber andre som ejer bilen vil skrive, og IKKE som K-FINN har gjort....

• #4   12. dec 2010 NEJ det er det ikke. men det kommer jo an på hvem man er...

Flere bilmagasiner har skrevet om bilen at det er en overset bil, og at det er synd fordi den meget driftsikker og kører rigtigt godt...

Jeg har selv haft kik på flere gennem tiden...

• #5   12. dec 2010 Well lars, jeg har en arbejdskollega der er 100% Fiat mand og har været det i mange år, den eneste fiat han snakker negativ om, er netop en stilo.

• #6   12. dec 2010 Finn er det så ikke udelukkende pga designet!?

• #7   12. dec 2010 Jeg vil sige at fiat er gode til at lave små motore, men de større glipper. Kæresten har en 02'er 1.8 dynamic og man mærker tydeligt at det er en meget bedre bil frem for punto brava bravo. Men hvis man regner med at få en fiat med tilhørende billige reservedele, så tror man fejl. Synes personligt at den er svinedyr i dele, især i forhold til hvad fiat ellers plejer at koste.Skulle jeg vælge nappede jeg nok en diesel.
    Kærestens har gået 244000 og er snart 9år gammel og er aldrig blevet undervognsbehandlet, det kan efterhånden godt ses under bund og i nederste del af skærmkanter og paneler.

• #8   12. dec 2010 Onkel T: Nej det var de fejl den har, bla det med, som jeg husker det, at bagbro var skæv fra fabrikken, og nogle fik dem skiftet...

• #9   12. dec 2010 Er ikke selv den største Fiat fan, men da jeg så "min" Stilo blev jeg det smiley det er en fantastisk go bil, det eneste negative om den jeg kan sige er benzinforbrug, men det koster jo at ha det sjovt smiley

• #10   12. dec 2010 At Fiat skulle være dyre i dele er vist noget af en påstand...

Desuden er de verdensmestre til at udvikle motorer (den moderne dieselmotor er fx deres opfindelse, med Multiair på benzinsiden)...

Rust har heller ikke været noget problem i mange år for Fiat.

En af de ting, som Stiloen dog døjer med, at det er elektronikken. Det er lidt en skam, for det er ellers et fint og billigere alternativ til en Golf. Den var dog alt for dyr da den var ny.

• #11   12. dec 2010 de fejler alt.. masser af elektriske fejl og de er virkelige dyre i dele.. arbejder selv på et fiat værksted og en stilo er sgu næsten den værste bil fiat har lavet.. hvis du endelig ska købe en stilo, så kom en diesel, de er noget mere driftsikre end en benzin

• #12   12. dec 2010 køb en fiat og få en ven for livet, det blir din mekaniker.

• #13   12. dec 2010 skrammel kasser har haft en, RUST RUST RUST RUST RUST RUST Det var helt vildt, den havde over alt

• #14   12. dec 2010 Fiat er generelt billige i dele, men stilo'en falder helt udenfor. Nye bremser for og bag koster tæt på 5000 ved ftz.
    Og ja pisse dyr i benzin.

• #15   12. dec 2010 specielt fiat stilo skal du holde dig fra md mindre det er en diesel!

1,6 den er konstant istykker! toppkning, dyser, tændspoler,1,8eren smadrelejerne i motoren og bruger olie de fleste af dem...

og ellers bare genneralt elektriske problemer i massevis!

• #16   12. dec 2010 og det den eneste fiat jeg ikke ville eje... har lavet fiat i 4år og sel haft fiat..

• #17   12. dec 2010 Nicolaj P>>>> Er du fuld eller hvad komlet sæt skiver og klodser til for og bag på en stile kan fåes for 2000kr... og det er normal pris uden mekker rabat.... så hvis du kun kan få det til 5000kr ved FTZ vil jeg foreslå du begynder at handle et andet sted da... anyway en stilo er meget overset på brugtmarkedet og fra ny desværre, de kører faktisk ganske udmærket og har ik de store generelle problemer at døjes med, dog har de en del elektriske fejl, men det har alle italienske biler desværre, det er en ting de ikke kan finde ud af... dog er det i de fleste tilfælde små ting der er galt med det elektriske.. anyway rust tjaa hvis de aldrig er blevet efterbehandlet fra start kan der godt udvikle sig lidt det er et must på en italiener desværre, men det nu ik kun dem der har det problem. på motorsiden, tja 1.8 gør det nu ganske udmærket, men personligt vil vælge enten 1.9 jtd eller 2.4 jtd.. en abarth ville nu heller ik være i vejen de trækker nu os godt, men er temmelig dyre når t-remmen skal skiftes desværre. men alt i alt vil jeg mene det er en bil man sagtens kan købe med go samvittighed

• #18   12. dec 2010 K-FINN> Den slags fejl har de fleste mærker sgu haft, måske ikke lige med bagbroen men med andre ting, så de ter da lidt åndsvagt at dødsdømme en hel model serie på den ene ting... De ter sgu ikke videre professionelt...

• #19   12. dec 2010 Som sagt, når min arbejdskollega siger det er en dårlig vogn, ja så tror jeg på ham, da han ellers er 100% fiat mand...

Kommentér på:
fiat stilo lort/god bil?

Annonce