{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Seat Altea
  • #1   13. dec 2010 ahh,køb en leon model,den koster ca 7500 årlig til privat brug + 1000 for partikelfilter

  • #2   13. dec 2010 køb min i stedet smiley den koster 3100 årligt med alt smiley

  • #3   13. dec 2010 Der er ikke grønafgift på. Der er vægtafgift og privatanvendelsesafgift hvis det er en van.

    Ja den kan nedvejes ved at betale en afgift (en %-del af bilens nuværende værdi)


  • #4   13. dec 2010 jeg har en den er bare dejlig, kørt 193000 ingen problemer ovrhovedet.
    kun lidt sprungne pærer


  • #5   13. dec 2010 Her er min erfaring med Seat Altea 140 TDI efter at have haft to firmabiler årgang 2005 og 2007, den ene fra ny, den anden fra 120.000km

    Det eneste der er en total brainfart ved den og andre Seat biler er at viskerne kører ind i A stolpen, det i sig selv er fancy, men prøv at feje sne væk med dem.. det kan de ikke, det pakker sig i A stolpen og så står viskerne 20 cm ude på ruden og giver op..

    Ud over det, synes jeg ikke den varmer særlig godt og kopholderne sidder skidt og der er ikke mange aflæggepladser.

    Lygterne er af skrøbelig plast og der er set en del med vand i samt bliver de forreste meget hurtigt matte pga. stenslag.

    Men alt i alt er det nu småting, det er en rigtig fin bil.

    Køb en stylance, de sæder er bare et nummer bedre end standard sæderne!

    Og skal man se på det varebilspraktiske, så er det ikke smart med læsse kanten og at bagdørene ikke kan åbne 90 grader, men det er du nok ligeglad med.

    DSG er rigtig fint og det skifter hurtigt, men det er langt fra det samme komfortmæssigt som et traditionelt automatik system fra Lexus!

    Brændstoføkonomi: (140 TDI)
    Mange byture = 7-10 km/l
    Landevej = op til 19km/l
    Motorvej med 130km/t = 12km/l

    Så ikke ligefrem vildt økonomisk, hvis det er det, du går efter, skal du have en med en PSA motor, men hvem vil det.. det er jo franskt smiley


Kommentér på:
Seat Altea

Annonce