{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.269 visninger | Oprettet:

Mobiltelefoni under kørsel {{forumTopicSubject}}

Er det bare almindeligt at folk er fuldstændigt ligeglade med at vi har love imod at snakke i mobiltelefon under kørsel uden håndfrit sæt?
Hver dag når jeg kører til og fra arbejde i København er der folk der bare sidder og snakker løs. Det er jo tydeligt både på det man kan observere på deres kørsel - samt i de undersøgelser der er lavet på området at man har stærkt nedsat koncentration hvis man snakker i mobil samtidigt med man kører bil.

I dag kørte jeg bag en som kørte 30km/t på en 50km/t strækning og desuden kørte midt på striben på en dobbeltsporet vej. Og da jeg kommer op på siden ved det næste røde lys ser jeg over på køreren som har mere travlt med at snakke i mobil end at holde øje med trafikken.

Det pisser mig ærligt talt af at folk er så ligeglade. Det kan umuligt være fordi man ikke har råd til nogle hørebøffer til telefonen. For det første følger det efterhånden med samtlige telefoner man kan købe, for det andet koster det jo intet. Og det er jo ikke ligefrem svært at bruge. Så hvorfor er der så ikke ret mange der bruger det? Jeg har ikke svaret.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mobiltelefoni under kørsel
Kommentér på:
Mobiltelefoni under kørsel

Annonce