{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Efterlysning: VW Polo VT31475
  • #1   15. dec 2010 Hvorfor kan folk ikke holde fingene fra det der ikke er deres.. sådanne idioter skulle skydes lige på stedet uden nogen retsag...

• Snoopy
    Snoopy Hjælpe-administrator

Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.637
    #2   15. dec 2010 Mark Æ

så skal du bare fange ham der har taget hans bil, så kender jeg et par soldater i kalundborg, og så sender vi biltyvene afsted til afghanistan hehe

• #3   15. dec 2010 Helt enig. Og at man på en p-plads spækket med biler, vælger en gammel Polo fra 89 som sit offer, siger da også lidt om intelligensen smiley

• Snoopy
    Snoopy Hjælpe-administrator

Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.637
    #4   15. dec 2010 troels

jeg har fået nakket en gammel kadett E, den havde stået uden bremse vædske i 3 dage og eneste der var i en var en thansen bass til 600kr hehe

de har haft en sjov køretur ihvertfald

• #5   15. dec 2010 Snoopy & Szkobel D

Hvis de skal sendes til afghanistan så skal det da være som kanon føde, er menneske skjold, andet er de da ikke værd...

• #6   15. dec 2010 Troels H - omvendt så er de ældre biler vel også væsentlig lettere at stjæle?
    En jeg gik på hhx med fik stjålet sin G2 ved Aalborg havn en højlys dag!

Af samme årsag har jeg altid monteret en 600 krs ratlås på min gamle dyt.... Det gør den selvfølgelig ikke umulig at stjæle, men ja..

• #7   15. dec 2010 Ja, de må være lette at stjæle. Der ligger heller ikke et eneste glasskår dernede, så den er sikkert lige til at rive op og køre afsted i. En times rundering i byen gav desværre intet resultat smiley

Kommentér på:
Efterlysning: VW Polo VT31475

Annonce