{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  erfaring med bilpleje værksted
  • Clegg !
    Clegg ! Tilmeldt:
    feb 2009

Biler: 1 Emner: 51 Svar: 919
    #1   16. dec 2010 Jeg kan ikke anbefale Tidycar. Udover prisen var meget høj var resultatet ualmindelig ringe.

• #2   16. dec 2010 jeg gav 400 kr for komplet polering og klargøring på tech college aalborg

• benny n
    benny n Tilmeldt:
    okt 2010

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 28
    #3   16. dec 2010 Om de er gode eller ej kan jeg ikke udtale mig om men før og efter galleriet virker meget amatøragtigt.. En falmet rød bil´kan alle da få til og se pænere end før med lidt knofedt, jeg har selv poleret et hav af biler lige fra skoda til ferrari igennem 7år, kan du vente starter jeg op 1/2-2011 med mit eget polerværksted og priserne bliver super lave...(enmandsfirma)=lave omkostninger

• #4   16. dec 2010 tomus det er da overhovedet ikke billigere.. koster 2800 bare for udvendig omgang

• #5   16. dec 2010 benny m planenn er at den det skal gives i julegave til min far og bilen er en mazda 6 fra 2006 så mere haster deet heller ikke.. hva mener du din pris ville blive ?

• benny n
    benny n Tilmeldt:
    okt 2010

#6   17. dec 2010 Nu ved jeg ikke hvor du er fra, men værkstedet ligger i glamsbjerg på fyn, og jeg starter som sagt først 1/2-2011 men overtager stedet 1/1-2011 og skal bruge den første måned til og indrette mig, så det bliver en noget forsinket julegave, omvendt kan det heller ikke betale sig og pudse og polere for meget de første måneder i det nye år pga sne/salt osv
    Jeg regner med at en komplet pakke(inde-ude) kommer til at koste 2100kr alt efter bilen størrelse, og da en mazda 6 er ganske alm vil det være prisen for den type bil.

Jeg har poleret biler i som sagt ca 7år, på de div autoværksteder/polercenter samt poleret biler for http://www.strojersamlingen.dk/ (så har prøvet lidt af hvert/kørt de fleste;)

• #7   17. dec 2010 okay.. kunne nemt være intersant..

• benny n
    benny n Tilmeldt:
    okt 2010

#8   17. dec 2010 Ok du kan skrive en pm hvis det er noget vi skal finde ud af...

Kommentér på:
erfaring med bilpleje værksted

Annonce