Autolys i Århus {{forumTopicSubject}}
Hej,
Jeg skal lige ha' afløb og et godt råd!
Min bil (en gammel 924 Turbo) har desværre fået et problem med el-ruden i passagersiden. Jeg afmonterede derfor dørbeklædning og fik i gang med fejlsøgningen. Tilsyneladende får motoren ikke strøm, men såvel kontakten til betjening som motoren er i orde – altså er problemet et sted i ledningsnettet.
I erkendelse af mine manglende evner på dette område kontakter jeg Autolys i Århus, da de er autoelektrikere. De vil da også gerne forstå reparationen. Intet problem – lige indtil de hører der er tale om en Porsche 924. Jeg spørger pænt hvorfor, men bliver blot afvist og får at vide at ”det skrammel må du s.. få lavet et andet sted”….
Så har de vist blacklistet sig selv fremover !
Så er problemet jo bare lige at finde et andet mere kompetent sted i Århus. Ketner har tid engang i foråret, Brabrand autoelektrik laver ikke den slags. Nogen gode råd udover Porsche Centrum Jylland, hvor jeg vist har erlagt min andel i år ;o)
/Kenneth
dec 2004
Følger: 41 Følgere: 39 Biler: 6 Emner: 14 Svar: 367
kan ikke se at det er sværere at reperere ledninger på en porsche, end på alle andre biler ??!!
apr 2004
Følger: 1 Biler: 1 Emner: 12 Svar: 59
Er selv lærling, har da fikset en masse ved min egen bil.. har rodet meget med mit eget ledningsnet.,, Mit centrallås virkede heller ikke på min bil. Målte mig frem til at det var selve styreboksen der var brændt af i min bil. Tror nu nok at hvis du kender nogen som er elektriker, og som har lyst til at rode med bil, så kan de løse dit problem!
Hilsen Christian.
feb 2005
Følger: 27 Følgere: 26 Biler: 3 Emner: 149 Svar: 1.409
feb 2005
Følger: 27 Følgere: 26 Biler: 3 Emner: 149 Svar: 1.409
mar 2004
Følger: 3 Følgere: 2 Biler: 1 Emner: 2 Svar: 1
Tak for tilbuddet - jeg vender lige tilbage. Er lige midt i en halv stressende eksamensperiode, som slutter i næste uge
okt 2007
Følger: 1 Biler: 1 Svar: 2
At en elektriker er bedre til el i biler end en autoelektriker vil jeg lade dig slås med...
Autolys i Århus