{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
842 visninger | Oprettet:

Køb af bil uden nr pladen {{forumTopicSubject}}

Hej BG Jeg er ved at købe en bil .. men fik at vide at poilitiet havde snuppet hans nr plader da han ikke fik omreg.bilen i hans navn efter købet for 1 md siden..
Og på reg. attest står der tidligere ejerens navn på....

Vil nu derfor høre om der bliver nogen problem hvis jeg køber denne bil ...???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køb af bil uden nr pladen
  • #1   19. dec 2010 næ, holder den syn, kan du tage til skat, og betale de 1180 kr for nye

• #2   19. dec 2010 den lyder lunken allerede nu historien!
    ring til politiet, få dem til at slå stelnummeret op, ring til personen som står på reg attest!!
    og hvis ikke du kan få fat i ham, så tag alle forholds regler.
    for sælger kan sagtens have en kammerat som på papiret ejer bilen!
    og lige så snart du er kørt væk i den, ringer sælger til hans ven, som står på reg attesten, og melder den stjålet!
    MEN du har købt bilen i god tro, men du mister pengene og bilen..
    og skal trækkes igennem det danske retssystem:)

• #3   19. dec 2010 Det burde ikke give de store problemer, nej. Der er lige et par blanketter, du skal udfylde - men ellers ikke...

• #4   19. dec 2010 Man må gerne sælge en bil, man ikke er registreret ejer af. Registreringsattesten er jo ikke et juridisk dokument i den forstand smiley

• #5   19. dec 2010 Lyt til Simon - Du kan aldrig være for sikker og slet ikke i sådan en situation her smiley

• #6   19. dec 2010 Hvis man har købt en bil og ikke fået den omregistreret, så må du juridisk ikke sælge den uden den registrede ejers accept.

Bil forhandlere er, i kraft af deres profession og erhverv, fritaget for dette, men deraf har de også pligt til at registrerer køretøjet i købers navn!

Thats the rules

• #7   19. dec 2010 Ja.. tror også at jeg dropper det ... For det lykkes mig at få fat i tidligere ejeren og han fortalte at han får parkering og fartbøde og ubetalte bezinregninger af ham idioten.. ..

• #8   19. dec 2010 Jeps.. hvorfor tror du at han vil sælge den.. så kan han smide aben videre til dig.

I stedet skulle du melde ham til politiet.

• #9   19. dec 2010 Ja det burde jeg .. Men tidligere ejer har meldt ham til politiet ...

Kommentér på:
Køb af bil uden nr pladen

Annonce