{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.141 visninger | Oprettet:

Kan en "for" lav pris skade salg ? {{forumTopicSubject}}

Hej BG'ere

Glædelig jul !!!

Kan en for lav pris skade salg af bil ?

Vi har været så heldige at vi kan undvære den ene af vores biler og jeg har smidt den tilsalg, både herinde og på DBA.

Da den nu bare står og fylder så vil jeg gerne bare af med den og har sat prisen meget lavt i forhold til andre på markedet........

Men der kommer ingen henvendelser, så i weekenden hæver jeg prisen på bilbasen med 10.000kr og allerede en time efter er der 4 der har skrevet og Søndag kom der så en og så på bilen og han vil give besked idag.

Men hvor er logikken i at man skal hæve prisen ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan en "for" lav pris skade salg ?
  • #1   20. dec 2010 at nogen tror at bilen fejler noget hvis den er for billig,

• #2   20. dec 2010 Ingen tvivl om det. Det får mange til at tænke at der sikkert er noget galt med bilen.
    Især hvis det er en tunet eller stylet bil.

• #3   20. dec 2010 Nu er der jo her tale om en helt standard stationcar ?

• #4   20. dec 2010 ja men folk tror hurtigt at der er et eller andet lusk siden den er så billig i forhold til tilsvarende biler.

Hvis du bare vil af med den kan du også prøve at smide den ind på www.autocom.dk Det er en auktion hvor du selv kan sætte en mindstepris. Du skal bare være opmærksom på det koster 2500 hvis den bliver solgt.

• #5   20. dec 2010 Nej.

Jeg har handlet brugte biler privat i 10 år og hele drivværket har været at kunne presse market.

Så er der 15 Ford Mondeo til salg fra 1999 med ca 150,000km på klokken er den billigste solgt først, så frem den ikke er limegrønd eller anden fejl farve.

Tro mig folk bruger længe på at optimerer sin søgning og sammenligne pris. Så jeg siger nej kom bare igang med at sælge din bil billigt.

• #6   20. dec 2010 jeg solgte engang en bil også... den stod rigtigt billigt til salg, pga. jeg manglede penge... bilen stod til salg i 4 uger, uden en eneste henv. så en torsdag aften, satte vi den 15000kr op.. hvorfor ved jeg ik, men det gjorde vi... dagen efter var den solgt..!!

og det var stadig samme annonce samt billeder, kun prisen ændret

• #7   20. dec 2010 har også prøvet at sætte en til salg til 59000..den var også tilsalg i 14 dage uden henvendelse,så tog jeg en af og ventede en uge og satte den 10 op så kostede den det samme som de andre ligende modeller..den var solgt 3 dage senere..

• #8   20. dec 2010 Så er det sgu da derfor min ikke er solgt, den er jo alt for billig!! Haha..

• #9   20. dec 2010 det komme også and på hvad folk søger efter,
    hvis de kun søger bil mellem 10.000kr og 15.000kr
    og din ligger uden for det område, ser folk den jo ikke.

men ja hvis prisen er meget mindre end andre, så tror man automatisk, at der er fusk ved den

Kommentér på:
Kan en "for" lav pris skade salg ?

Annonce