{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Snekæder, distance 60km
  • #1   23. dec 2010 godt nok er der faldet sne. men så meget så man skal til at køre med snekæder ikke det ikke lige vildt nok.. De steder det er rigtigt slemt er jo fordi der ligger meget is og der hjælper snekæder dig heller ikke..

• #2   23. dec 2010 Kør uden, V skali kører til Otterup fra Aarup i dag... Og fra Odense af, er det stor landevej..

• #3   23. dec 2010 Stave fejl er gratis i dag...

• #4   23. dec 2010 Snekæder er noget man bruger op og ned ad bakke .. ikke til kørsel å lige vej ..

• #5   23. dec 2010 Snekæder er jo bygget til at blive kørt på. Sidste vinter kørte min onkel fra Viborg hjem til os i Glyngøre, en tur på godt 45 km hver vej, + han kørte 15 km hver vej over broen til Mors for at hente min mormor. Alt i alt 120 km på samme dag, og så længe der er sne/is og køre på og farten ikke kommer over det anbefalede (mener det er 50 km/t) kan det sagtens gå. Men hav et ekstra sæt eller 2 med i nødstilfælde.

• #6   23. dec 2010 Hvis det er thulekæder så er kvaliteten i orden. Er det noget svansen selv har lavet så ville jeg ikke bruge dem. Det er ikke meningen du skal køre med dem permanent. Hvis vejene er ryddet så er det da bare afsted, så er der ingen problemer med at køre på vinterdæk.

• #7   23. dec 2010 Thansen kæder holder IKKE med mindre der ligger et godt tykt lag over det hele.. Plus dine dæk har absolut ikke godt af det.. Efter min mening er kæder absolut sidste løsning, udover at blive hjemme smiley

• #8   23. dec 2010 Cool, jeg kunne evt bare lade den sidde på det ene dæk, og så kører med det i sneen hele tiden, jeg kører på tyndslidte sommerdæk

• #9   23. dec 2010 jonas
    snekæder kan ikke gøre det ud for vinterdæk.. tvætimod de er kun gode i sne intet andet du får meget dårligere vejgreb

• #10   23. dec 2010 Jeg sys du skulle køre din bil i grøften eller et andet sted langt væk indtil du får bedre dæk på.. Kan godt være du er ligeglad med at smadre din bil men tror ikke ejeren af den bil smadre din ind i er ligeså ligeglad.. Og tro mig du vil ikke ønske at blive knaldet med helt nedslidte dæk i den her årstid..

• #11   23. dec 2010 Hej

Har lige været i assens fra odense idag der er ingen problemer bare du holder den ok fart, kørte også vissenbjerg og mod ørsted da jeg kørte hjem kørte jeg over årup og over rudgårdsvej, iaften skal jeg til vejle.

Giv den noget gas åben dine øjne, jeg måtte overhale en del for de kørte alt for langsomt.

• #12   23. dec 2010 Martin C

1+. Jeg kunne ikke være mere enig.
    jeg fandme glad for mine brigdestone blizzak.
    de holder mig på vejen mens dem med sommerdæk skøjter rundt.

Skulle det ske at en med sommerdæk tonser ind i mig.
    Så kan jeg ikke nøjes med en undskyldning, personen får lige et par slag med på vejen også.

• #13   23. dec 2010 Nåeh det er nu ligemeget om det er sommer eller vinterdæk sys jeg.. (Heller ikke lovpligtig, hvilket det burde være) Men det er hvad dét er.. Men nedslidte dæk!?!? Der sætter jeg godt nok grænsen smiley

• #14   23. dec 2010 et par slag også?? okay, du lyder fornuftig..

• #15   23. dec 2010 Forresten, hvis man ikke kan undvære snekæder i det danske vejr så er der os noget galt.. Kæder hører til i alperne smiley

• #16   23. dec 2010 Martin C
    Haha ja, det burde være lovpligtigt.
    Dækkene er jo bilens eneste kontakt til vejen.

Jonas ( O'nse )
    Prøv og tænk dig om.
    Du køre med nedslidte sommerdæk... Du har INGEN fornuft!.

• #17   23. dec 2010 Jonas har DK's dyreste kælk lige pt.. smiley

• #18   23. dec 2010 Martin C

Yeah :-)... Ud med føderne når han skal bremse smiley

• #19   23. dec 2010 Snekæderne må du ikke køre på hvis der er ryddet. Det giver en større bøde, men bøden bliver kun endnu større når de ser dine slidte dæk, og så snupper de sikkert også pladerne på bilen.

Jeg er ikke engang sikker på at du får hjælp af autohjælpen hvis de opdager det.

Så bliv hjemme, eller find en bil med vinterdæk. Du kan helt sikkert ikke få fat i vinterdæk til din egen lige nu, medmindre du finder nogle brugte.

Men der skal være en del sne og is inden at snekæder har en positiv effekt, der er større risiko for at de ødelægger noget...

• #20   23. dec 2010 Falco Brandybuck of Buckland .
    håber da næsten det bliver mig der køre ind i dig, så kan vi se hvor meget sådan et par "slag" hjælper dig, og du skal da heller ikke bestemme hvad dæk folk skal køre med, der er jo ingen lov om man skal bruge vinter dæk

• #21   23. dec 2010 auto hjælp henter ikk biler uden vinterdæk der må du selv ud og hive i den anden ende af stroppen vis du vil op;-) men ja det er nu ikk det mest fornuftige med de dæk der ville nok også blive godt hidsig vis jeg opdagdede dine dæk, det er da ikk at have hovedet med sig.. du kan også skære dine mønster op med en vinkelsliber vis krisen krasser sådan dog blir det ikk vinterdæk og det er ikk at anbefale:) underskylder for den manglende tegnsætning men den smuttede i skolen:)

• Allan H
    Allan H Tilmeldt:
    mar 2004

Følger: 1 Emner: 10 Svar: 214
    #22   23. dec 2010 Der er stor forskel på snekæder ,, jeg ved fx dem vi bruger på busser hvor jeg arbejder er lavet til at må køre på i længere tid .. fx et helt skift, dog tager man normalt dem af når der ikke er brug for dem.

men som en anden også nævner kommer meget an på kvaliteten, vil være lort hvis fx tværkæden springer og så lige skærer igennem skærm kassen smiley skete på en bus på arbejdet for nogle år siden.

Kommentér på:
Snekæder, distance 60km

Annonce