{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.084 visninger | Oprettet:

Klargøring inden vinterhi. Vask inden? {{forumTopicSubject}}

Da jeg skal 4 måneder til Frankrig, fra på søndag af, skal min bil være opstaldet i de 4 måneder jeg er væk.

I dag har jeg givet kabinen en overhaling, med vask af interiør, og vinyl make up på drengen:) så den ser ud og dufter som en ny bil, skønt!

Nu kommer spørgsmålet så bare til det ydre, jeg har tænkt på om jeg skal køre bilen en tur i vaskehallen, også tørre den af med mit vaskeskind.
Jeg tænker mest på salt og møg der kan sidde i undervogn osv.

Hvad er klogest at gøre?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Klargøring inden vinterhi. Vask inden?
  • #1   29. dec 2010 Den skal du bare give den helt store vask så undervogn også bliver spulet ren

• #2   29. dec 2010 aldrig vaskeskind,og undervognsvask

• #3   29. dec 2010 Pas på. Mange steder bruger de genbrugsvand. Så det blir genbrugssalt vand smiley

• #4   29. dec 2010 Hvorfor ikke vaskeskind og undervognsvask?

• #5   29. dec 2010 Hvorfor bruge et microfiber håndklæde?

Idag bruger du måske et vaskeskind - og sikkert et af en fin kvalitet. Problemet med vaskeskind, er at de skaber friktion, og det hiver voks og forsegler af din lak. Du kender sikkert følelsen, at dit vaskeskind nærmest hiver vandet af lakken, og det er ikke så godt.

Løsningen - Et vaffelvævet Mikrofiber håndklæde er PERFEKT til bilvask, for du kan ikke ridse bilen med det.

Håndklædet er ligeså specielt som navnet, det er designet specielt med henblik på at kunne tørre så meget vand af bilen som muligt - uden at efterlade vandmærker, og uden helt uden at ridse.

Mikrofiberkluden kan grundet sin vævning indeholde 8-10 gange sin egen vægt i vand.

• #7   29. dec 2010 det er hurtig slidt væk hvis du bare vasker bil en gang om ugen

• #8   5. jan 2011 jeg vil give JT ret... som klargøringsmand har jeg efterhånden set lidt af hvert... altid microfiber... til påføring af alm voks og polish vil jeg bruge hørklude og tørre efter med en ren hørklud. til tyndtflydende voks såsom Vibe Speedwax vil jeg bruge en microfiberklud og tørre efter med en hørklud... hvis du har tænkt til at polere bilen kan du godt bruge en lagen du river i stykker til at tørre bilen. dog skal du være varsom med musklerne da du vil trække sten henover lakken hvor du med en microfiberklud kan køre og presse lige så tosset du vil da småsten kommer langt ind i kluden...

Kommentér på:
Klargøring inden vinterhi. Vask inden?

Annonce