{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "biler som seat"
biler som seat leon
hej bg håber i kan hjælpe mig :) jeg har den seneste tid gået og set på seat leon det skal være en diesel :) har i en idé til at jeg evt. os kunne se efter :) og der skal være meget udstyr i og have ...
hej bg håber i kan hjælpe mig :) jeg har den seneste tid gået og set på seat leon det skal være en diesel :) har i en idé til at jeg evt. os kunne se efter :) og der skal være meget udstyr i og have ...
Skrevet af: Rasmus N - 5. dec 2010
Seat Toledo
Skal have skiftet skoda Fabia en ud med ny brugt bil til ca 130.000 kr gerne under. Med 2 børn og 2 voksne (ingen barnevogn) og flere dage på nettet med research og ude og prøve biler kom jeg frem ti...
Skal have skiftet skoda Fabia en ud med ny brugt bil til ca 130.000 kr gerne under. Med 2 børn og 2 voksne (ingen barnevogn) og flere dage på nettet med research og ude og prøve biler kom jeg frem ti...
Skrevet af: Jan N - 23. jun 2018
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Nedtagning af to lamper 700 kr.
- opvaskemaskine montering 700 kr.
- Nyt amatur 900 kr.
- Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
- Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
okt 2010
Følger: 33 Følgere: 33 Biler: 7 Emner: 26 Svar: 245
maj 2006
Følger: 29 Følgere: 85 Biler: 9 Emner: 14 Svar: 17.246
Men ja, sådan en TDI pumpedyse er en dejlig motor. Dog tror jeg ikke, man kan få en highline TDI med et anstændigt km-tal til 100.000 kr.
En Leon kan du også sagtens overveje, men så skal man finde en med mindst 130 hk for at få pumpedyse-udgaven - ellers må man nøjes med den lidt ældre type motor, de kørte med før.
biler som seat leon, golf 4 o.s.v