{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  VW PASSAT år 97
  • #1   2. jan 2011 Den ser sq fin ud...

Har hørt at man skal være obs på oliedrypperi fra servopumpe...

Hvis det har interesse, så har jeg en Skoda Fabia Stc 1,4 16v, 101 hk fra 2001 til salg til samme pris... Hehe

• #2   2. jan 2011 Den er vel fin nok, men ikke noget jeg selv ville købe pga motor størrelsen og så farven på selve bilen som jeg ikke er meget for.. Men en passat kører som regel tosse godt.. smiley

• #3   2. jan 2011 Den er vel fin nok, men ikke noget jeg selv ville købe pga motor størrelsen og så farven på selve bilen som jeg ikke er meget for.. Men en passat kører som regel tosse godt.. smiley

• #4   2. jan 2011 det er en god solid bil har selv en 1.6 passat den kører bare og billig i dele syns jeg...
    den du kigger på har os aircon det er der ikke i så mange det er da et kæmpe plus der er det i gad jeg godt HAVE i min,
    mvh kasper

• #5   2. jan 2011 hold nu kæft med motor størrelse! En 1.6 er da udemærket til de danske veje ! Og jeg ser slet ingen grund til ikke at købe den passat den har heller ikke gået så meget i forhold til mange andre har! Hvis jeg ikke allerede har købt anden bil så har jeg sku snuppet den passat der..

Så den passat syntes jeg helt klart er pengene værd den syntes jeg du skulle købe

Kommentér på:
VW PASSAT år 97

Annonce