{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.448 visninger | Oprettet:

Prøveplader.. {{forumTopicSubject}}

Hey. Vil bare lige høre jer, om der er nogen måde man kan få en bil som er usynet og ikke på plader med til DHB? Ved godt at man ikke må bruge prøveplader til andet end transport af bilen til synshallen eller hjem fra køb etc., men er der noget med nogen stickers man kan købe el. lign?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Prøveplader..
  • #1   2. jan 2011 smid den på en autotrailer

• #2   2. jan 2011 Skal en bil ikke være indregistreret for at køre dernede? Det synes jeg, jeg har hørt.

Du kan læse inde på SKAT's hjemmeside, hvilke kriterier, du skal opfylde, for at kunne få prøvemærker. De må som udgangspunkt bruges til samme formål som faste plader - så du må under ingen omstændigheder køre til DHB med dem.

• #3   2. jan 2011 Du kan få tilladelse af politiet, til at tage den med på prøveplader, hvis de tror på den kun skal bruges som udstilling/salg.. Skal du køre rundt i den, så kan du godt glemme det, for politiet og skat er tilstede på pladsen.

• #4   2. jan 2011 Udstilling går vel ikke engang, gør det? Kun decideret salgsudstilling, hvis man kan kalde det dét.

Under alle omstændigheder vil det i hvert fald blive svært at overbevise SKAT om, at man er i sin fulde ret til at køre derned.

• #6   2. jan 2011 Der står på ansøgningen, at man kan ansøge politiet om udstilling og parade kørsel..

Men hvis man har den med på en stand f.eks, så kan det jo også betragtes som salg, hvis der er et skilt i vinduet..

• #7   2. jan 2011 Jeg tvivler nu på, den går. Det er som udgangspunkt en bedre idé at tage den med på en trailer, i hvert fald.

Kommentér på:
Prøveplader..

Annonce