{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
480 visninger | Oprettet:

Kig forbi.. {{forumTopicSubject}}

Syntes min profil af min bil var blevet kedelig med alle de nye ting der var taget billed af og lagt op..

Så nu er der lagt andre billeder op og ganske få billeder som jeg syntes er kedelig af mit projekt..

Link: http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=130511&ipc=403878

Kig forbi og smid evt. en stemme..

Er du mere nysgerig så kan du set mit album af mit projekt som gerne skulle blive færdigt i år hvis alt går efter planen smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kig forbi..
  • #1   2. jan 2011 personligt siger bilen mig ikke en skid, men lækker er motoren!

• #2   2. jan 2011 Siger nu ikke mig noget..

• #3   3. jan 2011 Mellemgas - ssj !

I starten da jeg så bilen sagde den mig heller ikke rigtig noget, men efter en tur i bilen blev jeg forelsket og måtte bare have den bil.. Udsendet på bilen er lidt kedeligt, men har i planer om at ændre lidt på udsendet og så give den en anden lakering, men i år står den bare på tuning og rep. lakering hvor scoop og sådan bliver lavet..

Så den kun mangler lakering tilbage som så blive lavet næste år..

Er sikker på den nok skal blive spændene om ikke andet lidt anderledes ikke mindst med den tuning jeg har gang i.. Det er klart at det ikke ligner en sports vogn, men en gammel mands bil, men for satan den køre godt og så er det en "ulv" i forklæder som er endnu sjovere..

Den skal prøve køres i Holeby i år smiley Eneste Sigma med ca. 300 hk og 356 nm og en topfart på 270 km/t (nu uden tun 245 km/t)

Kommentér på:
Kig forbi..

Annonce