{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Industri Støvsuger til bil?
  • #1   4. jan 2011 køb en nelfish ved din lokale bygge handel evt en starmix, de er lavet til at suge bygge støv fra fx en vinkelsliber til mursten og til beton, de er klart at fortrække, også er det uden pose for der meste og selv rensende filtre smiley

• #3   4. jan 2011 jeg vil også klart sige nilfisk! dem havde i det firma jeg var i før fejlede aldrig det mindste der skulle skiftes filter og de skulle tømmes men så var det, det! og det var et klargørings firma smiley

• #4   4. jan 2011 jamen hvis den ikke skal være for dyr så en nilfisk 934 er en rigtig god støvsuger til det meste ellers hvis den skal være kraftigere har würstler nogle gode vand/alm støvsugere..de kan både klare vand samt alm men vil anbefale dig at kontakte t-clean på 40 74 43 00 de har altid ydet mig en god service på alle punkter ... de kan med garanti hjælpe dig...mener han hedder flemming hvis jeg husker rigtigt

• #5   4. jan 2011 har en liggene både vand og støvsuge skulle jeg mene med den der sugekop til vandet den ska dog renses kan du hente for en 500kr

• #6   4. jan 2011 en starmix er helt klart den bedste støvsger jeg har brugt, ken også reguleres i sugestyrke, poseløs og selvrensende filtre men lidt dyr koster vist 3-4000, er vildt glad for min og de er ligeglad med om det er gips eller om jeg renser fyret med den

• #7   4. jan 2011 Tak for alle de gode svar, prisen er underordnet det skal bare fungere hver gang, troede dog at man kunne købe nogle Støvsuger der var lavet til biler, mht mundstykker af forskellige størrelser, både til tekstil og vådemåtter og genarelt støvsugening. Men så blev jeg så meget klogere.

• #8   4. jan 2011 Andreas V.. du kan købe forskellige mundstykker til Nilfisk støvsugeren

Kommentér på:
Industri Støvsuger til bil?

Annonce