{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
499 visninger | Oprettet:

vurdering af astra f gsi 16v 168hk {{forumTopicSubject}}

hej. Overvejer lidt og sælge mit bette projekt. Men hva kan jeg tillade mig og tage for det. Den har kørt. 310.xxx. Der skal nok ny rotor på da den kun går på 3 cylinder. Der mangler forkofanger, grill og begge forsæder. Der er nu orig gsi fælge med helt nye vinterdæk på den. Og den er med afgift, mener den holder syn til april eller maj og det er en orig 16 150hk. Der er lidt rust ved spoilen på bagklappen og tankdæksel og bagskærme.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vurdering af astra f gsi 16v 168hk
  • #1   9. jan 2011 Hø, det ved jeg ikke.. 2000-3500?

Motor er smadret, mangel på kabine og nogen enkelte kofangere... så er det da kun karossen (som stadig ska ha lavet rust) der er klar til en hurtig motor der er tilbage... tror desværre ikke på du får ret meget for den, bare mit bud :D.. monster svært uden billeder af den

• #2   9. jan 2011 skulle gerne være noget mere værd. Der er jo betalt afgift af den. Glemte og skrive at det er den i min profil, og motoren er ik smadret. Har papir på kompression test

Kommentér på:
vurdering af astra f gsi 16v 168hk

Annonce