{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
642 visninger | Oprettet:

Starter eller ej? {{forumTopicSubject}}

Hey

Jeg har et problem med min e36, og det skal jo lige fikses inden den bliver solgt.

Når jeg gå ud til bilen efter den har holdt stille en nat så er det ikke altid den starter med det samme, den siger bare klik og alt lys i speedometeret forsvinder, men hvis du bare holder nøglen i bund går der 3 sek og så kommer det tilbage og den starter.

Efter den så har været startet en gang kommer problemet ikke igen. Og har faktisk mest døjet med det mens der har været plus grader, ved så ikke lige om det er tilfældigt.

Batteriet er et ude fra biltema og måler 12.3 ved slukket bil.

Er det starteren eller kan det også være noget andet?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Starter eller ej?
  • #1   10. jan 2011 Det kan være en dårlig batteriforbindelse eller et relæ som er mørnet i stykker på grund af rust eller fugt.

• #2   10. jan 2011 Det kan også være batteriet der er træt.

Prøv næste gang, at tænde for fjernlyset i ca. 10 sek. Derefter starter du bilen.
    Hvis den så starter uden problemer er det batteriet der er træt.
    Hvis den stadig laver samme nummer, er det sikkert et relæ eller lignende der er træt.

Man kan sagtens måle en korrekt spænding på et batteri der er faldet sammen i en celle.

• #3   10. jan 2011 Hmm, har faktisk haft stel ledningen af og på mange gange på batteriet for hver gang den gøre det nummer skal jeg nustillet min p-wach og det letteste er fjerne stel ledningen og sætte den på igen.

Hvor og hvad for et relæ skulle det være? smiley

• #4   10. jan 2011 Har lige nøjagtig bøvlet med det samme idag, samme symtomer og det er kommet over nogle dage.... trode også det var min starter så den skiftede jeg uden held... fandt ud af den var oppe i tændingslåsen den var gal.... har nu lavet en knap som jeg bare skal trykke på nå der er tændning og det virker... det er selvfølgelig lavet ordenligt med original knap og det hele:)

• #5   10. jan 2011 Okay, prøver jeg i morgen smiley Skal jeg så slukke lyset igen eller bare lad det være tændt?

Skal lige sige at det ikke altid den gøre det smiley

• #6   10. jan 2011 [Jalopies]Palle H - Kan du ikke lige uddybe det lidt nærmere? smiley

• #7   10. jan 2011 Jo.... prøv pil minus af din starter og så kortslut den... hvis den starter med det samme er det din tændingsløs der er galt med... tror hverken det er relæ, fugt eller batteri der er galt med.

En kapelsko med et styk ledning på så kan du kortslutte

• #8   10. jan 2011 Ja men mener bare at den sidder af lort på en e36 smiley

Kommentér på:
Starter eller ej?

Annonce