Gearkassen i BMW 330d Steptr. E91 {{forumTopicSubject}}
Jeg har lidt kig på en 2006'er BMW 330d E91 steptr.
Men syntes at kunne læse at der kan være problemer med gearkasse på denne model....er det rigtigt?? Eller skal jeg ikke være bekymret for at den kan holde??
Har også læst at det skulle være ordnet i E91 LCI, men den bliver lige dyr nok. Og nu er det lige en 2006'er jeg har forelsket mig i. Men så igen, hvis der bliver døj med gearkassen, så kan det jo hurtigt blive et rigtig dyrt bekendskab.
Er der ellers noget jeg skal være særlig opmærksom på?? Bilen har gået godt 50000 km, så den er jo ikke ligefrem slidt op.
Håber på lidt godt input på om det er en bil der er værd at gå efter....den er jo lidt fin.
God dag til jer alle.
Mvh. Thomas
apr 2003
Følger: 16 Følgere: 13 Biler: 7 Emner: 14 Svar: 165
mar 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 5
mar 2007
Men jeg ved det ikke....derfor jeg er nød til at spørge he he.
349,2 HK og 680 NM.....så kan din da godt trække sig selv he he.
jul 2003
Følger: 1 Biler: 5 Emner: 7 Svar: 131
Almindeligvis betaler man ikke for e, treliters diesel, for at køre 10.000/årligt?
Men er den korrekt anført, så lyder det som en kanon bil
/Jan
mar 2007
Den skulle have kørt nede ved BMW selv i Tyskland. Der med ikke sagt at den er kørt pænt, men måske det forklare de få km. Plus så har den vist stået ved forhandleren i langtid.
jul 2003
Følger: 1 Biler: 5 Emner: 7 Svar: 131
Selv købre jeg en 545 med 5600 km på uret der var tre år gammel.
Min forhandler kunne ved tjekket fortælle mig, at den havde været præmie i en (vistnok) tennisturnering, og var vundet af Federer - efter 3 år i hans garage røg den på auktion.
Der var laver service hvert år direkte ved BMW, og udskriften sagde "sonderkunde"
Så om ikke andet for sjovs skyld, så spørg din lokale BMW pusher.
Gearkassen i BMW 330d Steptr. E91