{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Citroën Xsara + / -
  • #2   12. jan 2011 + Den er billig
    - Resten!

• #3   12. jan 2011 Jesper: det kan jeg jo ikke bruge til en disse.

• #4   12. jan 2011 Jeg arbejder jævnligt på dem, og jeg kan altså ikke komme i tanke om andre positive ting ved dem.

Generel ret dårlig byggekvalitet, svagt el-system, mange små trælse fejl, støjende motor og en motorstyring der gør at man aldrig kommer til at holde af den, oliespild, koblinger, gearkasser, osv, osv, osv.

• #7   13. jan 2011 Vælg hellere en 1,6 en som en 1.4.
    1,4 motoren har problemer med at toppakningen går i tandremssiden på forkandt af motoren, så den lækker med olie. Det problem har 1,6 motoren ikke.

• #8   13. jan 2011 J R-->

Nu bliver der spurgt til Xsara, og ikke lexus.
    Hvorfor du blander det ind i billedet kan jeg ikke lige se, men hvis du selv kan er det jo fint.

• #9   13. jan 2011 Tror nu bare han hentyder til at Lexus også har problemer lige som citroen og alle andre mærker også har.

• #10   13. jan 2011 Du kan ikke finde nogle biler som ikke har deres problemer, men specielt PSA har bare rigtig mange.

• #11   13. jan 2011 Thomas J: den har lige fået skiftet toppakning pga det problem..
    den har kørt 150.000km.

• #12   13. jan 2011 Du skal bare være ops på at du nok skal skifte den igen om nogle år.

• #13   13. jan 2011 Jeg ville personligt også vælge en 1,6'er da 1,4'eren er lige bette nok. Men begge motorer er kanon gode og slidstærke, det med at toppakningen på 1,4'eren har det med at blive utæt ved oliekanalen, dette er dog ikke et alvorligt problem, og man kan spænde den efter hvilket kan klare problemet.

Generelt set får du mega meget bil for pengene. Det som det drejer sig om, er at finde et godt værksted der tager dine fejl på bilen seriøst og ikke bare siger at det kan de ikke finde ud af og så du skal afsted med samme fejl 10 gange. Jeg mener ik at den er sværere at reppe på end andre mærker, men der er bare usædvanlig få mekanikere der magter at kunne finde ud af at lave en citroen.

Jeg har personligt været på et citroen værksted i 5år. Imens jeg var der blev vi 2 gange kåret som DK's bedste citron værksted. Det kunne tælles på 1 hånd hvor mange kunder vi havde som var utilfredse med deres bil og ikke ville ha citroen igen. Men vi tog også hånd om problemerne, og de fik ikke bilen før den var iorden, imens havde de selvfølgelig gratis lånebil..

• #14   13. jan 2011 Damen har lige købt sådan en 1,6 stc. fra 98, alt virker som det skal, jeg har gennemgået den fra a-z og kan ikke finde 1 gram rust! Synes faktisk den kører meget godt, og man for rigtig meget bil for pengene!
    Det er jo altså ikke en bil til 500.000 og den er jo heller ikke ny, så man må forvente der kommer reprationer undervejs, men det er jo ligegyldig hvilken bil man køber smiley

Kommentér på:
Citroën Xsara + / -

Annonce